Цього року корпоративний челендж Hillel IT School — щомісяця нова прочитана книга. Доки колеги діляться вибраними книгами на лютий, погляньмо, що вони прочитали цього місяця.
📗 «Футурологічний конгрес» Станіслав Лем
Для кого: мрійників, інноваторів, спеціалістів зі штучного інтелекту, урбаністів і любителів наукової фантастики
Оксана Томашенко, Email Marketing Manager Hillel IT School: «Вперше прочитала книгу з жанру наукової фантастики й мені дуже сподобалося. Відчуття, що знайшла книжковий скарб. Автор описує події Футурологічного конгресу, під час якого головних герой переміщується в майбутнє.
Частина книги, яка присвячена подіям у майбутньому мене відверто налякала. Усвідомлюю, що здавалося б божевільні й неймовірні речі можуть уже скоро стати реальністю. Це заморожування тіла й пересадка мозку в чуже тіло, штучна їжа та несправжня реальність навкруги.
Правда в тому, що прогрес не зупинити і все, що можна зробити — адаптуватися до цих змін і знайти для себе баланс між інноваціями й справжнім життям з його перевагами».
📕 «Вік живи — вік учись» Кей Петерсон, Девід Колб
Для кого: керівників, які прагнуть зрозуміти, якому стилю пізнання віддають перевагу їхні співробітники, учнів, студентів і всіх, хто дотримується принципу lifelong learning.
Вікторія Слободянюк, Chief Financial Officer Hillel IT School: «У цій книжці розповідають про стилі навчання та їх вплив на життєвий шлях. Автори описують 9 різних підходів до навчання, кожен з яких має і сильні сторони, і недоліки. Вони наводять приклади, як потрібно працювати з людьми, які використовують інший стиль навчання.
Прочитавши цю книгу і розглянувши всі 9 стилів навчання та пізнання, я зрозуміла, що мій стиль пізнання «Відчувати». Дізналася про недоліки цього стилю і працюватиму над ними💪 Також автори наполягають на тому, що кожна людина повинна мати і застосовувати на практиці всі 9 стилів пізнання».
📘 «Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер» Філіп Котлер
Для кого: маркетологів, менеджерів, підприємців і всіх, хто просуває продукти чи послуги.
Володимир Камінський, Technical Manager Hillel IT School: «Дуже крута книга для розуміння азів маркетингу, його складових. Ключова фраза “маркетинг надто важливий, щоб залишати його під опікою відділу маркетингу. <…> При по-справжньому добре організованому маркетингу неможливо визначити, хто працює у відділі маркетингу. Усі повинні ухвалювати рішення на основі їхнього впливу на споживача”. Максимальна концентрація дієвих порад, дуже багато крутих цитат про роботу компаній і все, що з цим пов'язано».
📙 «Гнучка свідомість. Новий погляд на психологію розвитку дорослих і дітей» Дуек Керол
Для кого: всіх, хто прагне знайти свої таланти, розвинути свої сильні сторони та вміння.
Валерій Брусник, Content creator & маркетолог Hillel IT School: «Автор розповідає про те, як люди з фіксованою свідомістю або установкою вірять у талант, у незмінність природжених здібностей. І водночас витрачають час на те, щоб довести наскільки вони розумні й талановиті, замість того, щоб розвивати себе.
Спочатку я скептично ставився до книги. Але мені сподобався спектр розкриття особистості та настанови щодо спорту, лідерства, взаємин і навіть стосунків з батьками.
Як тільки ти стаєш чесним із самим собою і впізнаєш себе в негативних прикладах розвитку особистості, то читати стає цікавіше. З книги дізнаєтеся про формування того самого спортивного характеру, групове мислення і його наслідки й навіть про взаємини з дітьми».
До зустрічі в лютому зі свіжою книжковою підбіркою!