Читаємо в січні: галюциногенне майбутнє, класика маркетингу, стилі навчання й секрети мислення

Читаємо в січні: галюциногенне майбутнє, класика маркетингу, стилі навчання й секрети мислення

  • 31 січня
  • читати 10 хв
Оксана Томашенко
Оксана Томашенко Content Manager у Hillel IT School

Цього року корпоративний челендж Hillel IT School — щомісяця нова прочитана книга. Доки колеги діляться вибраними книгами на лютий, погляньмо, що вони прочитали цього місяця.

📗 «Футурологічний конгрес» Станіслав Лем
Для кого: мрійників, інноваторів, спеціалістів зі штучного інтелекту, урбаністів і любителів наукової фантастики

Оксана Томашенко, Email Marketing Manager Hillel IT School: «Вперше прочитала книгу з жанру наукової фантастики й мені дуже сподобалося. Відчуття, що знайшла книжковий скарб. Автор описує події Футурологічного конгресу, під час якого головних герой переміщується в майбутнє.

Частина книги, яка присвячена подіям у майбутньому мене відверто налякала. Усвідомлюю, що здавалося б божевільні й неймовірні речі можуть уже скоро стати реальністю. Це заморожування тіла й пересадка мозку в чуже тіло, штучна їжа та несправжня реальність навкруги.

Правда в тому, що прогрес не зупинити і все, що можна зробити — адаптуватися до цих змін і знайти для себе баланс між інноваціями й справжнім життям з його перевагами».
 

КУПИТИ КНИГУ

📕 «Вік живи вік учись» Кей Петерсон, Девід Колб

Для кого: керівників, які прагнуть зрозуміти, якому стилю пізнання віддають перевагу їхні співробітники, учнів, студентів і всіх, хто дотримується принципу lifelong learning.

Вікторія Слободянюк, Chief Financial Officer Hillel IT School: «У цій книжці розповідають про стилі навчання та їх вплив на життєвий шлях. Автори описують 9 різних підходів до навчання, кожен з яких має і сильні сторони, і недоліки. Вони наводять приклади, як потрібно працювати з людьми, які використовують інший стиль навчання.

Прочитавши цю книгу і розглянувши всі 9 стилів навчання та пізнання, я зрозуміла, що мій стиль пізнання «Відчувати». Дізналася про недоліки цього стилю і працюватиму над ними💪 Також автори наполягають на тому, що кожна людина повинна мати і застосовувати на практиці всі 9 стилів пізнання».

КУПИТИ КНИГУ

📘 «Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер» Філіп Котлер

Для кого: маркетологів, менеджерів, підприємців і всіх, хто просуває продукти чи послуги.

Володимир Камінський, Technical Manager Hillel IT School: «Дуже крута книга для розуміння азів маркетингу, його складових. Ключова фраза “маркетинг надто важливий, щоб залишати його під опікою відділу маркетингу. <…> При по-справжньому добре організованому маркетингу неможливо визначити, хто працює у відділі маркетингу. Усі повинні ухвалювати рішення на основі їхнього впливу на споживача”. Максимальна концентрація дієвих порад, дуже багато крутих цитат про роботу компаній і все, що з цим пов'язано».

КУПИТИ КНИГУ

📙 «Гнучка свідомість. Новий погляд на психологію розвитку дорослих і дітей» Дуек Керол

Для кого: всіх, хто прагне знайти свої таланти, розвинути свої сильні сторони та вміння.

Валерій Брусник, Content creator & маркетолог Hillel IT School: «Автор розповідає про те, як люди з фіксованою свідомістю або установкою вірять у талант, у незмінність природжених здібностей. І водночас витрачають час на те, щоб довести наскільки вони розумні й талановиті, замість того, щоб розвивати себе.

Спочатку я скептично ставився до книги. Але мені сподобався спектр розкриття особистості та настанови щодо спорту, лідерства, взаємин і навіть стосунків з батьками.

Як тільки ти стаєш чесним із самим собою і впізнаєш себе в негативних прикладах розвитку особистості, то читати стає цікавіше. З книги дізнаєтеся про формування того самого спортивного характеру, групове мислення і його наслідки й навіть про взаємини з дітьми».

КУПИТИ КНИГУ

До зустрічі в лютому зі свіжою книжковою підбіркою!

Рекомендуємо публікації по темі