Поради для SMM менеджерів-початківців з пошуку роботи

Поради для SMM менеджерів-початківців з пошуку роботи

  • 5 лютого
  • читати 5 хв
Олена Рак
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Коли шукаєш роботу, особливо першу роботу, здається, що треба її знайти будь-якою ціною. І неважливо, чим саме займатись — головне, щоб посада називалась «SMM менеджер» та щоб дали доступи у соцмережі.

Але ви маєте право бути вибагливими! Уважно читайте опис вакансії та намагайтесь уникати завищених вимог і токсичних проєктів.

Наприклад:

Робота з сайтом, побудова партнерства з клієнтом — аж ніяк не задачі SMM спеціаліста.

Досить часто на SMM спеціаліста хочуть покласти задачі, які просто нікому виконувати в проєкті. Тож уважно читайте вимоги у вакансії, ставте багато питань на співбесіді та вимагайте чітку посадову інструкцію. Ваша робота має стосуватись тільки соціальних мереж.

Базовий чек-лист «Яку вакансію одразу слід пройти стороною»

  1. Якщо у ваших обов’язках є задачі, які виходять за межі соціальних мереж (сайт, продажі, інші маркетингові канали та інструменти)

  2. Якщо у вакансії немає чіткої структури обов’язків. Просто написано «SMM спеціаліст». У такому випадку складно оцінити об’єм обов’язків, і є ризик неправильної оцінки зарплати

  3. Фразу «клієнт-менеджмент» додатково уточнюйте на співбесіді. Бо є ризик, що ви будете працювати менеджером з продажів

  4. Якщо у вакансії нічого не написано про створення контенту — обов’язково запитайте на співбесіді. Бо працювати з готовим контентом — це одне, а створювати цей контент — це зовсім інший об’єм роботи

  5. Одразу питайте про чіткий план по результату для соціальних мереж. Ви маєте розуміти точку, до якої маєте прийти. Бо інакше в кінці місяця на вас може чекати сюрприз у вигляді не виконаного плану, який невідомо звідки взявся

Поради при пошуку роботи

Створіть портфоліо

Ваше портфоліо — це ваша візитна картка. Включіть в нього приклади вашої роботи, кейси, в яких ви просували соціальні медіа-профілі або створювали рекламні кампанії. Це дозволить роботодавцям побачити ваш потенціал та креативний підхід до роботи.

Якщо досвіду у вас ще немає, використайте вашу дипломну роботу з курсу або створіть контент-план для будь-якого бренда, який вам подобається, щоб продемонструвати ваші навички.

Досліджуйте компанію

Перед тим як прийняти пропозицію про роботу, вивчіть компанію.

Почитайте відгуки співробітників, досліджуйте їх соціальні профілі та репутацію в галузі. Вибирайте компанію, яка відповідає вашим цінностям та амбіціям.

Будьте проактивними

Не чекайте, поки роботодавець знайде вас. Активно беріть участь у професійних спільнотах, у вебінарах та майстер-класах, публікуйте цікаві матеріали у соцмережах. Це допоможе вам створити свій особистий бренд та привернути увагу потенційних роботодавців.

Рекомендуємо публікацію по темі

Будьте готові до тестових завдань

Багато роботодавців просять пройти тестові завдання перед тим, як прийняти остаточне рішення.

Будьте готові до цього і виконуйте завдання з максимальною якістю. Це може стати ключовим моментом у вашому пошуку роботи.

Однак спробуйте розсудливо оцінити тестове завдання. Якщо воно полягає в тому, щоб прописати компанії контент-план на місяць, наприклад, це привід задуматися про доцільність його виконання.

По-перше, вашою роботою можуть скористатися, а офер ви так і не дочекаєтесь, по-друге, виконання тестового завдання повинно займати години дві, але не повний робочий день. Інакше воно має оплачуватись.

Дізнайтеся про культуру компанії

Культура компанії відіграє важливу роль у вашому робочому житті. Дізнайтеся, які цінності та принципи цінує компанія, в якій ви хочете працювати. Це допоможе вам зрозуміти, наскільки ви відповідаєте один одному.

Загалом, SMM спеціалістом може стати кожен. Якщо ви переживаєте, що ви технар або навпаки — гуманітарій, то можете не панікувати з цього приводу.

Рекомендуємо курс по темі

Адже в SMM знайдеться місце для кожного. Перевага цієї професії полягає якраз в тому, що в ній є як творчі задачі, так і суто технічні. Ви можете працювати контент-менеджером або контент-кріейтером, або навіть бренд-менеджером.

Якщо вас цікавить більш технічна сторона, то ваш варіант — це таргетована реклама.

Рекомендуємо курс по темі

А якщо вам подобаються всі напрямки, то бути вам комплексним SMM спеціалістом. Таких спеців цінують ще більше.

Пошук роботи як SMM-менеджера може бути викликом, особливо для новачків. Однак, слідуючи вищезазначеним порадам, ви зможете збільшити свої шанси на успішний старт у цій кар'єрі. Будьте проактивними, не бійтеся стажувань, шукайте правильні вакансії та завжди оцінюйте компанію, в якій хочете працювати. Скоро ви виявите, що ваша мрія про роботу SMM-менеджера стає реальністю. Удачі в вашому пошуку роботи та розвитку у цій захоплюючій сфері!

Неважливо, ким ви були до цього, з Hillel IT School можливо все!