5 кроків для початку просування вашого бренду

5 кроків для початку просування вашого бренду

  • 6 серпня
  • читати 20 хв
Дмитро Мирошниченко

Соціальні мережі — це необхідний та ефективний спосіб просування свого бренду, проте щоб досягти успіху онлайн та повною мірою підкреслити свою унікальність потрібен власний сайт. Він пропонує більше можливостей для розвитку, інструменти, які повністю задовольняють ваші бізнес-потреби, та є зручним майданчиком для взаємодії з клієнтами.

На що звернути увагу під час створення сайту? У цій статті від Weblium, українського конструктора сайтів, ви дізнаєтеся 5 важливих кроків у просуванні вашого бренду за допомогою сайту.

Щоб отримати високі результати від вашого вебсайту, вам потрібно зосередитися на «трьох китах»‎, і зробити наступне:

  • Привабити: вебсайт має бути спрямований на задоволення потреб вашої аудиторії.
  • Залучити: постійна взаємодія та поступове надання інформації про переваги ваших продуктів і послуг.
  • Конвертувати: мотивація клієнтів вибрати ваші продукти чи послуги та поштовх до дії.

ВИБЕРІТЬ ДОМЕН І ХОСТИНГ

Найперше, що варто з’ясувати — на якій платформі буде знаходитися ваш сайт, а також які можливості домену та хостингу вона пропонує. Доменне ім’я вашого сайту має містити в собі прив’язку до назви бренду або його спрямування, щоб користувач одразу розумів, що його чекає на цьому сайті. Окрім того, сайти з унікальним доменом відображаються в результатах пошуку вище, ніж інші.

Хостинг, тобто «місце»‎, де зберігається ваш сайт, має бути надійним і гарантувати безперебійну роботу. Є кілька видів хостингу, зокрема — віртуальний і хмарний. Для сайтів з невеликою кількістю інформації, як-от візитка чи портфоліо, підійде віртуальний. Проте для більших сайтів, наприклад, інтернет-магазину, краще обрати хмарний. Вибір хостингу — перший важливий крок до безперебійної роботи сайту, що забезпечить зручне та швидке функціонування сайту для користувачів, а вам не треба буде перейматися через те, скільки файлів чи медіа можна додавати.

Існує чимало можливостей, як розробити сайт — звернутися до команди професіоналів, найняти фрілансера, або ж використати конструктор сайтів і створити його самостійно, з готовими шаблонами та інструментами для будь-яких потреб — від лендінгів до малого бізнесу.

СТВОРІТЬ ПРИВАБЛИВИЙ ВЕБСАЙТ

Дизайн сайту відповідає не лише за красиву картинку, проте для створення позитивного першого враження від сайту і запам’ятовування вас серед інших брендів — важливий саме він.

Найбільш вдалий вибір — зрозумілий і лаконічний дизайн, щоб користувачам було легко орієнтуватися. Проте все залежить від позиціювання вашого бренду та його цілей. У будь-якому разі, перед початком створення сайту варто продумати колірну палітру й логотип, шрифти, щоб вони передавали унікальність і характер бренду. Подумайте також про те, які емоції ви очікуєте від користувачів — зацікавлення, спокій, сміх. Від цього буде залежати й структура сайту, і надалі — його наповнення.

Шукати натхнення можна з-поміж інших сайтів схожого спрямування, або знайти вже сформовані спеціалістами підбірки «найкращих»‎.

Важливо використовувати високоякісні зображення, щоб продемонструвати свої продукти чи послуги. Це одразу впадає в око, а в сучасну епоху просунутих технологій від брендів очікується професійність у всьому.

Переконайтеся, що ваш вебсайт адаптований для всіх розмірів — мобільних пристроїв, планшетів і великих екранів.

ДОДАЙТЕ ВАЖЛИВУ ІНФОРМАЦІЮ

За гарною картинкою ваш сайт має містити корисну та потрібну інформацію, щоб потенційні клієнти краще дізналися про бренд і захотіли звернутися до вас.

У легкому доступі (а краще завжди видимими, де б не знаходився користувач), мають бути: назва компанії, адреса, номер телефону й електронна пошта (або інші засоби зв’язку, але вони мають бути універсальними та зручними для всіх).

Варто визначити переваги, про які ви хочете розповісти, та зосередитися на них, розмістивши це на головній сторінці. Так користувачі матимуть уявлення про ваш бренд і знатимуть, чому вони мають вибрати саме вас.

Опису продуктів і послуг також слід приділити увагу. Грамотно написані тексти підкреслять вашу професійність. Варто дотримуватися одного стилю і тону комунікації, щоб бренд мав цілісність.

Відображення зворотного зв’язку впливає на довіру та збільшує ймовірність того, що нові користувачі залишаться з вами. Тож варто заохочувати клієнтів залишати відгуки на вашому вебсайті та на інших платформах.

Наповнення вебсайту потребує регулярного оновлення (загалом це стосується всіх проявів онлайн, соціальних мереж також), щоб ваш вебсайт залишався актуальним. Слідкуйте за тенденціями та діяльністю конкурентів, щоб залишатись у топі.

ОПТИМІЗУЙТЕ ДЛЯ ПОШУКОВИХ СИСТЕМ

Оптимізація сайту для пошукових систем (SEO) — це процес поліпшення видимості вашого сайту в органічних результатах пошукових систем. Тема доволі об’ємна, тому згадаємо кілька основних аспектів, на які обов’язково слід звернути увагу.

Технічне SEO можна налаштувати, використовуючи спеціальні інструменти та сервісів. Усі погодяться, що сайт, який швидко завантажується, забезпечує кращий досвід для користувачів, але це також впливає на ранжування (рейтинг). Використовуючи Google PageSpeed Insights можна оптимізувати швидкість. Додавши файл robots.txt, можна вказати пошуковим системам, які сторінки сайту потрібно індексувати (сканувати для збору інформації про їхній зміст), а які — ні. А для покращення індексації варто створити XML-сайтмапу (файл, де міститься інформація про те, як організовано контент на сайті) та надіслати її в Google Search Console.

Щодо контенту — обов’язкове використання релевантних ключових слів, які люди шукають у вашій ніші. Інструменти як Google Keyword Planner або Ahrefs допоможуть знайти популярні ключові слова. Метазаголовки та метаописи можна оптимізувати для кожної сторінки. Використання внутрішніх посилань поліпшує навігацію по сайту й розподіляє вагу (link juice, цінність зворотних посилань) між сторінками.

Для аналітики та оптимізації варто використовувати спеціальні платформи, такі як Google Analytics, які дозволяють відстежити трафік на вашому сайті та аналізувати поведінку користувачів. Так ви зрозумієте, що працює, а що ні, та зможете поліпшити.

ЗАСТОСОВУЙТЕ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ

Маркетинг для просування сайту включає різноманітні стратегії, які допоможуть залучити більше відвідувачів і підвищити впізнаваність вашого бренду. Розглянемо ті, які ви можете впроваджувати самостійно без додаткових зусиль.

Щодо наповнення сайту, варто подумати про ведення блогу. Регулярні публікації корисних і релевантних статей, що відповідають інтересам вашої аудиторії, додають бренду більшої експертності. Якщо є можливість, створення відеороликів також є гарною ідеєю — інструкції, огляди продуктів чи інтерв'ю.

Використовувати соціальні мережі можна не лише для залучення підписників, але й створення платної реклами, щоб націлено охоплювати свою аудиторію, наприклад, у Facebook Ads.

Підтримувати контакт з клієнтами можна за допомогою регулярних розсилок електронною поштою, що містять корисний контент, новини та спеціальні пропозиції. Персоналізовані листи, створені на основі даних про поведінку користувачів, підвищують ймовірність взаємодії та переходу на сайт для подальшого дослідження.

Співпраця з впливовими особами (інфлюенсерами) також є одним із варіантів просування вашого продукту чи послуги. Гостьові пости на інших майданчиках у вашій ніші допоможуть розширити аудиторію та застосувати зворотні посилання.

Створення вебсайту для вашого бізнесу має вирішальне значення для того, щоб зробити ваш бренд відомим в Інтернеті та залучити нових клієнтів. Вибравши домен і хостинг, розробивши візуально привабливий дизайн, додавши важливу інформацію, оптимізувавши для пошукових систем, а також впровадивши маркетингові стратегії, ви можете створити вебсайт, який ефективно представлятиме ваш бізнес і сприятиме розвитку.

Рекомендуємо публікації по темі