Роль соціальних мереж за великим рахунком зводиться до однієї функції - продажу. Великому бренду, маленькому магазину або експерту-фрілансеру однаково важливо продати (або «просунути») себе у маси. Це можна зробити за допомогою соціальних мереж. Ефективно і в стислі терміни.
Але що робити, якщо соціальні мережі не продають, а тільки тоннами поглинають бюджет? Ви вклали в просування максимальних зусиль, а результат - нульовий?
Причин може бути багато, але проблема завжди одна - вас не бачать.
Про те, наскільки ви гарні, наскільки якісний товар і унікальні послуги, ніхто крім вас не знає. У період високої конкуренції, надлишку інформації та дефіциту часу у людей недостатньо просто заповнити вихідні дані у профілі бізнес-сторінки Facebook, аккаунта Instagram або інший соцмережі.
Соціальні мережі не існують окремо від бізнесу, вони — продовження того, що є в офлайні. З маленькою поправкою: в онлайні повинно бути значно краще, тому що тут немає особистого контакту з потенційним клієнтом.
Рекомендуємо курс по темі
Як продавати в соц.мережах і причини нееффектісності
Уявіть, що бізнес-сторінки у соцмережах — це не просто онлайн-платформи, на яких можна прочитати інформацію про ваш бренд. Соціальні мережі — це ваш віртуальний sales-менеджер. Балакучий, ввічливий, охайно одягнений, знає про продукт все і любить його настільки, що своєю любов'ю заражає.
Проаналізуйте і випишіть основні характеристики бренду, які передають його сутність. Після цього приміряйте їх на сторінки у соціальних мережах.
У 100% випадків, коли соціальна мережа не продає, в ній не реалізовані перераховані вами якості бренду.
Експрес-поради з ведення бренду в соц.мережах
Після того, як примірите якості, займіться брендингом. Слово гучне, але повірте: воно актуальне навіть для маленького бізнесу. Погане оформлення в соцмережі не тільки не приведе покупців, а й зашкодить. Тому що у кінцевого споживача складеться спотворене уявлення про вас як про бренд.
Декілька експрес-порад:
- Створіть у стрічці атмосферу, яка є у вас в магазині / на виробництві / в офісі. Не йдіть в складні пошуки «віртуальної» атмосфери. Пам'ятайте, що все геніальне - просто. Пригостити клієнта кави можна не виходячи за межі бізнес-сторінки.
- Вивчіть психологію кольору і user experience. Реалізуйте в картинках і банерах.
- Визначте brand voice. В якому стилі пишете, як звертаєтеся до цільової аудиторії, про що говорите, що у вас в пріоритеті (лайфстайл або експертність)?
- Не ігноруйте питання в коментарях. Текст під постом викликає більше довіри і уваги, ніж той, що в публікації. Голос бренду в більшій частині передається саме через коментарі. Нехай вони будуть живими.
Тільки після того, як в онлайн оживуть офлайнові цінності і якості бренду, вас почнуть бачити і чути. У вашої цільової аудиторії (якщо ви в неї правильно потрапили) як мінімум не буде конфлікту між тим, що вони бачать про вас у своїй стрічці новин, і тим, чим вони цікавляться насправді.