Онлайн майстер-клас «Як бренди утримали лідерські позиції в період карантину»
Online
16.04.2020 o 19:30
Олена Рак очима маркетолога розгляне приклади адаптації під час карантину великих і не дуже брендів. Для деяких — це спосіб «вижити» у важкий для бізнесу час, а для деяких — спосіб просування, збільшення лояльності або вплив на маси.
Олена Рак очима маркетолога розгляне приклади адаптації під час карантину великих і не дуже брендів. Для деяких — це спосіб «вижити» у важкий для бізнесу час, а для деяких — спосіб просування, збільшення лояльності або вплив на маси.
Програма
- Для чого бізнесу адаптуватися? Три ключові причини.
- Приклади адаптації в період карантину — «Вони не закрилися, а побачили можливість і підлаштувалися під умови».
- Круті і надихаючі приклади візуалізації, рекламних креативів і акцій.
Після реєстрації запрошення з посиланням прийде вам на пошту.
Спікер
Схожі матеріали
- Як продавати на Amazon: бізнес на Амазон в Україні
- 12016
- 31
Як продавати на Amazon: бізнес на Амазон в Україні
-
Валерія Тимчук SEO Specialist у Websearch
- Поради, як зробити e-mail розсилку найефективнішою
- 134
Поради, як зробити e-mail розсилку найефективнішою
читати 10 хв - На вагу золота: як змусити відгуки збільшити продажі?
- 70
- 3
На вагу золота: як змусити відгуки збільшити продажі?
читати 7 хв