Укр Рус
Meta повертає 28-денну атрибуцію та звіти про конверсію в розбивки: що це означає для таргетологів

Meta повертає 28-денну атрибуцію та звіти про конверсію в розбивки: що це означає для таргетологів

  • 23 листопада, 2022
  • читати 10 хв
Нікіта Наконечний
Нікіта Наконечний Digital Marketing Manager у TechExpert, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Чому це взагалі новина, а кожен таргетолог зараз радіє?

Давайте для початку розберемось, що таке атрибуція.

Атрибуція — це обмежений проміжок часу, під час якого конверсії зараховуються вашим оголошенням. До оновлення період атрибуції був 7 днів після кліку і день після перегляду.

Конверсія — цільова дія, яку виконує ваш потенційний клієнт. Наприклад, натискає кнопку «Додати в кошик».

Щоб легше було уявити, давайте розберемо конкретний приклад.

Ви запустили рекламу, потенційний клієнт побачив ваше оголошення й перейшов на ваш сайт. Але не зробив жодної дії на сайті — подивився й через певний час вийшов. А через два дні ця ж сама людина згадала, що бачила рекламу, загуглила вас і купила продукт. І цю конверсію буде зараховано Метою в ваше оголошення.

Тобто якщо аудиторія робить цільову дію в проміжок 7 днів після того, як натисне на оголошення чи в той самий день, як побачить рекламу, то ця дія буде показана в вашому рекламному кабінеті. А от якщо це станеться на 8 день, то Мета цього вже не побачить.

Раніше атрибуція була 28 днів, але після оновлення iOS14.5 вона була скорочена до 7. І весь цей час нам було складніше визначити зв'язок між нашою рекламою й дією клієнта. Адже досить часто, щоб клієнт придбав щось або хоча б залишив заявку, йому потрібно показати рекламу далеко не один раз. А віддавати всі лаври останньому кліку неправильно, бо якби не попередня реклама, то і ця б не спрацювала.

Коли була 28-денна атрибуція, то ми боялись, шо Фейсбук може завищувати результати. Але як тільки це зникло, то страх переріс в паніку через падіння конверсій. Особливо це вдарило по бізнесу, де період прийняття рішень більше 7 днів.

Повернення 28-денної атрибуції

Це стало можливим через те, що Мета повернула пункт аналітики «Порівняти налаштування атрибуції» у жовтні. Цей параметр знаходиться в Стовпцях, в самому низу.

І сама функція виглядає тепер ось так:

Тепер ви можете додати стовпець для 28-денного кліку, щоб переглянути, скільки конверсій відбулося в цьому вікні, незалежно від ваших налаштувань атрибуції.

Але і це ще не все. Мета повертає назад розбивки для конверсій, які також були скасовані через iOS 14.5.

Чому Мета повертає це все прямо зараз?

Офіційної заяви Мета з цього приводу немає, але це не значить, що ми не можемо дещо припустити.

Спроба повернення до минулих часів йде вже 18 місяців, під час яких Мета активно покращувала машинне навчання й не скупилась на найкращих програмістів, яких переманювали з провідних компаній. І схоже на те, що тепер Мета може обійти всі обмеження приватності, які є у Apple, або які будуть у Android.

Що робити таргетологам?

Все просто. Дії таргетологів на цю інформацію будуть різною. Таргетолог новачок ймовірно навіть не знає, як працювати з атрибуцією. А Senior таргетолог тепер використає 28-дену атрибуцію та розбивки, щоб виявити більше переходів і показати клієнтам успішність своїх оголошень.

Тож моя порада — не бійтесь використовувати цю частину аналітики реклами. Адже шлях клієнта часто займає більше семи днів після кліку.

А якщо ви відчуваєте, що вам не вистачає знань, то сміливо йдіть на відповідні курси та читайте профільні статті. Це допоможе вам різко набратись досвіду.

Рекомендуємо курс по темі

Придбати подарунковий сертифікат

Придбати подарунковий сертифікат

Gift certificate background image Gift certificate background image