Корпоративне навчання чи хантінг?

Корпоративне навчання чи хантінг?

  • 13 червня, 2022
  • читати 7 хв
Марія Ломінська
Марія Ломінська Content Manager у Hillel IT School

Середня медіанна зарплата Senior розробника взимку 2022 досягла $4500, а Middle розробника — $2500.

Незважаючи на війну та скорочення зарплат, досвідчених розробників, як і раніше, не вистачає. У такій ситуації є два виходи: хантити співробітників в інших компаніях чи навчати новачків.

Розберемося, що обрати, скільки це коштує та як навчати свої кадри.

Чи варто витрачати ресурси на хантінг досвідченого працівника?

Часто це має сенс:

  • Потрібно порахувати, скільки грошей і часу потрібно, щоб Junior став Middle. Важливо, скільки завдань за цей час може зробити фахівець та скільки грошей він принесе.
  • Ще важливіше порахувати, скільки коштуватиме переманювання Middle розробника необхідної галузі. І скільки грошей за той же термін заробить для компанії готовий Middle.
  • Порівняти дані, що вийшли. Шукати співробітника з досвідом варто, якщо потенційно це вигідніше, ніж навчання новачка.

На користь хантінгу є кілька аргументів:

  • Досвідчений співробітник, який вже готовий працювати над проектом і не потребує тривалого менторства, хоча все одно пройде кілька місяців, поки він дізнається про проект як слід.
  • Досвідчена команда скорочує терміни розробки та витрати на неї.

Чому навчати співробітників вигідно

Однак у якийсь момент ринок може вичерпатися, і хантінг стане дуже дорогим.

Наприклад, якщо компанії потрібно набрати 20 Senior розробників в одній галузі, то хантінг може зайняти місяці, а то й більше. Стільки спеціалістів, які розглядають нові пропозиції, може просто не бути на ринку.

У такій ситуації не залишається нічого іншого, окрім навчання новачків.

Навчання та розвиток персоналу — те що, утримує кадри всередині компанії, в тому числі підвищує eNPS.

Рекомендуємо публікацію по темі

Кадри, які виросли всередині компанії, набагато лояльніші, а при належному навчанні можуть розпочати роботу відразу ж, адже вони знають усі процеси в компанії.

Залишилось вибрати хороше корпоративне навчання 😉

Рекомендуємо курс по темі

Що таке якісне корпоративне навчання

Це складання індивідуальної програми для груп та сучасні методи навчання персоналу

Ми створюємо курс на запит, щоб співробітники компаній вивчали тільки ті інструменти, програми та напрямки, які є пріоритетними для компанії.

Також індивідуальна програма дає можливість вибирати інтенсивність та тривалість навчання, щоб скоротити час підготовки та отримати необхідний результат у найкоротші терміни.

Крім того, роботодавець отримує контроль до обліку успішності, статистики виконаних домашніх завдань та кількості відвіданих занять у системі LMS. Так можна перевіряти ефективність навчання своїх співробітників та їхню мотивацію вчитися.

Це складання індивідуальних групових курсів з вивчення окремих технологій

Не обов'язково проходити тривалий курс, якщо ваші співробітники вже знають основи.

У таких випадках можна провести кілька групових занять із вашими співробітниками з вивчення конкретної технології, яка потрібна для їхньої роботи.

Це курси, які сформовані з оглядом на роботу в компаніях

Ми пропонуємо також вивчення спеціалізацій, які потрібні у великих компаніях або необхідні власникам бізнесу:

HR — Employer Branding: курс з побудови бренду роботодавця. Адже чим краще враження співробітників про компанію, тим більше кваліфіковані та зацікавлені працівники захочуть у ній працювати, тим ефективнішою буде їхня робота і тим меншим буде відтік кадрів.

Customer Experience Management: курс управління клієнтським досвідом. На курсі вивчають роботу з клієнтом на всіх рівнях його взаємодії з компанією, вчаться збирати клієнтські дані, обробляти та аналізувати їх, а також використовувати всі ці знання для отримання клієнта, його утримання та розвитку бізнесу компанії.

Інтернет-маркетинг для бізнесу: курс для власників бізнесу чи керівників відділів маркетингу. На курсі ви дізнаєтесь про весь цикл просування проекту: SMM, пошукову оптимізацію та рекламу в Google, та поєднайте нові знання, щоб розробити стратегію для вашого бізнесу. Ще ви дізнаєтеся, які завдання ставити на фахівців з маркетингу у вашому штаті та як контролювати їх виконання.

Тут можна дізнатися докладніше про корпоративне навчання, а також почитати відгуки компаній, які замовили навчання.

Рекомендуємо публікацію по темі