Укр Рус
Чому люди не можуть знайти в собі сили почати або продовжити навчання частина 2

Чому люди не можуть знайти в собі сили почати або продовжити навчання частина 2

  • 28 липня, 2021
  • читати 7 хв
Денис Бурячковський
Денис Бурячковський Senior Software Engineer у Capgemini Engineering, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Досвідчений вовк

І знову привіт! Сподіваюся, попередня стаття вам сподобалася, так як сьогодні ми підемо далі і розглянемо як наш студент буде вести себе в обставинах ще більш інтенсивної частини навчання. Ми продовжуємо говорити начистоту, так що особливо вразливих прошу відставити читання і зайнятися чимось розважальним; під рукою явно щось та знайдеться.

Отже, наш студент вже почав навчання і навіть отримав домашнє завдання, яке видалося шокуючим. Чи впорається він з ним? Давайте дізнаємося.

Тим часом, на наступний ранок після заняття наш викладач протирає очі, повільним, сонним кроком плететься на кухню і, поки не закипіла вода, перевіряє статус виконання домашнього завдання.

Рекомендуємо публікацію по темі

#Заперечення

Студент

«Я все ще не розумію, навіщо мені це. Може, це зовсім не моє? Перше ж посилання видає купу інформації, яку і зрозуміти щось важко, як же це все використовувати? У моїх друзів явно було легше, інакше б вони не були зараз там, де є!».

Викладач

«Пусто. Що тут складного? Все що потрібно — написати одну строку коду! Я ж все пояснив на занятті!».

Урок

Нікому не було легше. Ваші товариші або люди, яких ви поставили собі за приклад, проходили все те саме. З однією відмінністю. Якщо вони вчилися самі — то і справлялися з матеріалом самостійно, перебуваючи в здогадах «а чи потрібна ця інформація взагалі». Якщо ж вчилися у когось— то різниця може бути тільки в послідовності тем.

#Гнів

Йшов другий день. Завдання здав всього один студент.

Викладач

«Дуже добре! Ось тут підправити, цього можна було не додавати. Краще переробити.

Молодець!».

Студент

«Другий день, а я не написав нічого! Та й по ходу нічого не напишу. Це маячня якась. Не пощастило з викладачем явно. Що? Хтось здав? Зараз всі почнуть здавати, а я застряг на самому початку! Дурниця. Завтра ж відміню все!».

Урок

Якщо хтось здав домашнє завдання — це ще не означає, що людина зрозуміла і усвідомила тему повністю. Найчастіше буває, що перші потуги написати що-небудь заводять студентів не в той степ і мають із завданням досить непрямий зв'язок. Але і це вже щось. Викладач, сидячи по той бік екрану, радий вже тому, що студент намагається, і всіляко направить його в потрібне русло!

#Торг

Увечері другого дня в чат почали надходити нові повідомлення про здачу завдань. Прийшовши додому після прогулянки, зручніше вмостившись за робочий стіл, включивши улюблену робочу музику, викладач приступає до нових розборів.

Студент, якого буквально з ранку він відправив на допрацювання (незважаючи на те, що в цей раз все набагато краще і вже схоже на вірне русло), знову допустив кілька помилок, через що вже вдруге відправився переробляти написане, а кілька «новеньких» впоралися на відмінно.

Студент

«Може, не варто поки відмовлятися? Адже стільки студентів ці курси все-таки закінчили. Ну дивлюся я на це і не розумію нічого. Так, це завдання пропущу. Потім досдам. Далі буде легше».

Урок

Не варто сподіватися на «потім». Далі буде більше, кожен пропуск буде накопичуватися, а ви будете знаходити нові відмовки, щоб не повертатися до попереднього. З кожним «пізніше» ви будете втрачати досвід, за який в майбутньому ви неодноразово скажете собі спасибі!

#Депресія

Вихідний день навалюється великою кількістю завдань, які необхідно, але дуже лінь, виконувати. Тому найчастіше ми просто делегуємо їх на такі ж завантажені будні. Але все ж кожен викладач розраховує на те, що саме у вихідні потік домашніх завдань навалиться сніжним комом.

А наш студент, прогулюючись суботнім вечором в парку, в препоганому настрої ділиться новинами з товаришем.

Студент

«Схоже, це просто не для мене. Наслухався історій і накрутив собі, що нічим не гірше! Я і не думав, що вони можуть бути настільки розумнішими».

Урок

Те, що хтось зараз знаходиться на тому місці, на якому хотіли б опинитися ви, не означає, що людина розумніша або дурніша. Вас відрізняє кількість часу, який ви витратили на інші заняття. І ви досягли успіху в чомусь іншому. Тепер обрали новий шлях, а значить, потрібно витратити стільки ж, щоб нові двері для вас відкрилася.

Подумайте про заняття, в якому ви успішні і згадайте те, як починали. Упевнений, багато чого не виходило відразу. Ця сфера може відрізнятися від вашої лише тим, що тут потрібно змусити працювати мозок (а можливо, і не відрізняється зовсім!).

#Прийняття

Неділя виявилася спекотною і виходити куди-небудь немає жодного бажання.

Студент

«Ні, не може бути! Просто так здатися? Що там у нас? Так, схоже на те, що мені показували на занятті. Це сюди ... Так, це начебто мало бути тут ... Це навряд чи так просто. Але я не знаю, що ще додати».

Урок

Дуже часто для засвоєння знання потрібно витратити не один день. І навіть якщо ви вичитали щось одного разу, ця інформація може дійти до вас через кілька днів. І це нормально!

#Висновок

Звичайно, студент не був упевнений в правильності завдання і витратив більшу кількість часу на боротьбу з собою, замість того, щоб ставити навідні запитання і уточнювати завдання у викладача. І звичайно, його робота була відправлена ​​на допрацювання, але не зі зневагою, а з радістю, що і він засвоїв матеріал.

Урок

Навіть частково виконане завдання допоможе вам засвоїти матеріал! Саме це стане фундаментом для вашого подальшого розвитку, а коментарі, настанови і повторення пройденого на занятті зміцнять цю основу!

Якщо у вас немає сил працювати над завданням зараз — зробіть перерву і поверніться до нього знову, але не дозволяйте вашому мозку завести вас в нетрі самокопання. Все що необхідно — витрачати достатньо часу на розбір прикладів і їх пошук в мережі. Навіть бездумне копіювання коду в якийсь момент перетворитися в самостійне написання фрагментів!

Наступна стаття розповість про проблеми більш серйозних завдань і помилки студентів під час їх освоєння. Чекаємо вас на вогник!