#Вступ
Всім привіт! І знову ми з вами зустрілися. Я сподіваюся, що попередні частини історії могли наштовхнути вас на правильні думки, і ви викинули з голови все дурниці, які були наведені як приклад (звичайно, якщо такі роїлися у вас в голові).
На даному етапі ми повинні були засвоїти, що найскладніше — це почати навчання і влитися в струмінь, коли ви почнете отримувати задоволення від того, що створюєте. Деякі приходять на курси вже з багажем знань, який в будь-який час можуть розпакувати і дістати все необхідне спорядження, яке там завалялося, але більшість приходять з одним-єдиним порожнім чемоданом, в який мають намір скласти все, що допоможе в майбутньому відправитися в довгий шлях програміста .
Для того, щоб його не забивати, вам видадуть тільки найнеобхідніше, допоможуть укомплектувати все так, щоб воно помістилося, але не забувайте, що з кожним заняттям вага багажу буде рости, і вам потрібно бути до цього готовим.
#Заряджай
Минуло вже досить багато часу, і з деякими труднощами, але все ж таки вдалося отримати базові знання, необхідні для подальшого навчання. Настала пора ознайомлюватися з більш-менш прикладним використанням.
Студент
«Так, він сказав, що сьогодні будемо розбирати роботу з документом. Нарешті, я вже думав, що цього ніколи не станеться ».
Викладач
«Може зарано їм ще це? Я думаю, що можна було б приділити заняття на повторення пройденого, на всякий випадок. Деякі все ще зупинилися на останніх завданнях. Чи не занадто швидко?», — сидячи за столом в місцевому кафе і розпиваючи каву з приятелем, він знову зав'язав розмову про викладання.
Все-таки було вирішено, що з попереднім матеріалом студенти зможуть розібратися, так як всі матеріали у них є, і досить всього-на-всього переглянути деяких з них, в разі, якщо що-небудь буде незрозуміло.
На занятті викладач розкриває нову тему і «на подумати» задає завдання, в якому потрібно не тільки застосувати вже отримані знання, а й де в чому розібратися самостійно.
Студент
«І знову приїхали! Як можна ставити, не пояснивши тему до кінця. Я звичайно спробую, але це все мені перестає подобається. Може, він і до уроку не готується зовсім?».
Урок
Якщо матеріал завдань не був поданий в повній мірі на занятті — це не показник того, що хто-небудь несерйозно ставиться до роботи.
Одним з найважливіших моментів, які також будуть оцінюватися і на співбесідах в майбутньому — здатність людини аналізувати, розбиратися в новому і засвоювати матеріал за допомогою власних досліджень, маючи тільки завдання і приблизний шлях вирішення.
#Цілься
Студент
«А це досить просто! Але я прийшов сюди, щоб мене навчили, а не вчитися сам!»
На завдання довелося витратити пару годин, так як даний матеріал практично повністю покривав його рішення.
Викладач
«Що якщо спробувати попросити їх дати точну оцінку завданню?».
Студент (в чаті)
«Завдання в принципі не складне. Я думаю, мені вистачить пари годин».
Просидівши день, студент втратив будь-яку надію хоч якось виправдатися і видати бажане за дійсне, адже кінець завдання було видно, але лише як ледве помітна пляма на горизонті.
Студент
«Спочатку нічого не пояснює, а потім ще і швидкості вимагає. Чудово. Що далі? Може за нього робочі завдання вирішити? Напишу керівництву — нехай розбереться».
Урок
Іноді студенти і справді відправляються до менеджерів, щоб поскаржитися на «неправильне» ведення занять і висловити свою незгоду з усім. І так, викладач поміняє свій підхід в разі, якщо побачить, що це можливо на даному етапі.
Ось тільки є одне «але». На жаль, переважна більшість студентів не цікавиться, яку мету переслідує їх викладач, задаючи часом «нездійсненні» для них завдання.
В даному випадку ніхто не намагався підганяти учнів і змусити їх думати швидше. У робочому процесі вас зобов'язують оцінювати складність завдання і припускати, скільки часу знадобиться на її виконання. І це ніяк не означає, що вас кваплять. Просто менеджер повинен розуміти, скільки всього задач може бути виконано за певний відрізок часу, і чи вкладеться команда в дедлайн. Інакше він з самого початку буде обговорювати питання про зміну кількості завдань на команду.
Якби студент сказав, що на виконання йому потрібно два дні — окей, але краще вкластися в зазначений час!
#Вогонь
Викладач
«Я подумаю дати завдання з наступного блоку. Хочу подивитися, як вони впораються».
Після заняття, почувши завдання, студенти були кілька засмучені, але деякі піднеслися духом, так як для них з'явився новий челендж!
«Я іншого і не очікував! Поскаржився на одне, з'явилося інше. Ні, я все-таки спробую. Але нам ні слова про це не говорили! Почекай, я здається таке вже десь зустрічав...»
Урок
За час вашого навчання, якщо ви відповідально ставилися до виконання завдань і до процесу в цілому, вам траплялося чимало матеріалу, який ви через незнання могли не оцінити. Але у вас з'явиться відмінний ресурс — ви знаєте, що таке є, і ви приблизно бачили, в якій сфері це можна застосувати.
Якщо об'єднати весь матеріал, який ви вивчили — вам залишиться тільки записати це все в файл і запустити програму — ви вже багато знаєте, але поки цього не зрозуміли!
Такі завдання часто даються для того, щоб людина згадала ті теми, про які говорилося побіжно, або вони згадувалися в переліку літератури для читання.
#Висновок
Не панікуйте завчасно. Програмування — це не щось надприродне. Навпаки, це те, чого в принципі може навчитися будь-хто. Все залежить тільки від вашого бажання і вміння згадувати матеріал!
Деякі завдання, які будуть зустрічатися в навчанні, будуть подані не просто для того, щоб показати вам точно як зробити щось, але для того, щоб ви могли розвинути в собі здатність аналізувати!
Пам'ятайте, що навчання складається з дуже багатьох чинників!
Дякую всім! Далі більше! Чекаємо вас на вогник!
А якщо ви все-таки вирішили потроху завантажувати себе знаннями перед початком курсів, я створив канал для лікбезу! Там вам завжди раді!