Як отримати комерційний досвід? Кейс Hillel IT School та Дія Бізнес в Одесі

Як отримати комерційний досвід? Кейс Hillel IT School та Дія Бізнес в Одесі

  • 3 січня
  • читати 15 хв
Оксана Томашенко
Оксана Томашенко Content Manager у Hillel IT School

Де той досвід шукати? А особливо, коли ти світчер і перебуваєш на старті нової кар’єри. Це стало можливим завдяки співпраці школи з Дія Бізнес в Одесі, у рамках якої було запущено соціальну ініціативу Web 4 brand для підтримки бізнесу. А ми запитали учасників і з вами ділимося про враження й отриманий досвід.

Анна Колосова, студентка курсу «‎Основи вебдизайну»‎ від Hillel IT School, працювала над редизайном уже існуючого сайту для доставки їжі в Одесі. Команда Анни приділила проєкту майже весь свій вільний час і це було не надарма. Анна радить кожному, хто лише готується до свого першого комерційного досвіду, не боятися й докладати максимум зусиль. Після проведення брифу з клієнтом й уточнення деталей, вона взялася за втілення побажань: створення особистого кабінету користувача й загальне оновлення візуалу сайту.

Я здобула найцінніший досвід. Після завершення цього проєкту я майже відразу отримала офер і зараз уже працюю в компанії,
Анна Колосова, студентка курсу «‎Основи вебдизайну»‎ від Hillel IT School

Анна підкреслює, що наявність комерційного досвіду значно підвищує шанси під час співбесіди.

Коли ми кажемо про ефективне навчання, це не тільки про актуальні програми й викладачів-практиків. Це також і про практичні кейси для студентів.
Вадим Друмов, CEO та співзасновник Hillel IT School

Вадим зазначає, що взаємодія з Дія Бізнес в Одесі крім соціальної складової, мала на меті забезпечення практичності й ефективності навчання.

Для студентів були створені умови, максимально наближені до роботи в компаніях та агенціях, де є бриф, замовник, проблема і потрібно її вирішити за допомогою дизайну. Це надихає студентів, адже вони бачать результати своєї праці й застосовують отримані знання на практиці.

Юрій Бирзул, Founder Pick-Up Sushi, розповідає, що найцікавішим було ознайомлення з фінальними проєктами сайту й вибір дизайну-переможця. Юрію сподобалося працювати зі студентами Hillel IT School, адже вони виявляли щиро зацікавленість, ставили уточнювальні запитання й проявляли підхід справжніх професіоналів.

Нещодавно ми також розповідали проTymchasovo, бренд адептивної білизни для жінок, які проходять лікування раку молочної залози. Для цього бренду випускники Hillel IT School створювали макет дизайну сайту. Валерія Тітова, засновниця Tymchasovo, прагнула створити білизну, яка враховуює фізичні й емоційні потреби жінок, допомагаючи долати психологічні бар’єри.

Рекомендуємо публікацію по темі

Web 4 brand — це один з проєктів, який було реалізовано Центром підтримки підприємців Дія бізнес в Одесі. У 2024 році вони встигли реалізувати 6 крутих ініціатив. Валерія Антоніу, керівниця Центру, ділиться статистикою: понад 150 заходів та 3500+ офлайн та 8000+ онлайн учасників за рік.

Пишаємося такою співпрацею і дякуємо Центру підтримки підприємців Дія бізнес в Одесі за їх допомогу соціально важливим бізнесам у становлення й розвитку й надану можливість студентам проявити свій потенціал.

Рекомендуємо публікації по темі