Tymchasovo, але Важливо: ініціатива Web 4 Brand

Tymchasovo, але Важливо: ініціатива Web 4 Brand

  • 18 жовтня
  • читати 15 хв

Декілька місяців тому Hillel IT School разом із Центром підтримки підприємців Дія.Бізнес в Одесі запустили спільну ініціативу Web 4 Brand, завдяки якій бізнеси мали можливість виграти розробку унікального макета дизайну вебсайту. Учасники поділилися своєю натхненною історією в соцмережах, а люди у відкритому голосуванні обрали тих, хто їм понад усе відгукнувся. Випускники ж Hillel IT School безкоштовно розробляють для переможців макет дизайну вебсайту. Цього разу призерами стали три бізнеси. І з однією історією зараз вас і познайомимо.

Розробка концепції вебдизайну для бренду Tymchasovo — унікального українського виробника адаптивного одягу для жінок, які проходять лікування раку молочної залози. Їх місія — створити комфортну білизну, яка полегшує відновлення та догляд, допомагаючи жінкам відчувати себе впевнено й комфортно.

ІСТОРІЯ БРЕНДУ

Історія бренду починається з бабусі власниці, яка пережила мастектомію. З дитинства Валерія Тітова, засновниця Tymchasovo, бачила, з якими психологічними та фізичними проблемами стикаються жінки після мастектомії. На основі цього досвіду в неї виникла ідея створення такого одягу. Вироби враховують фізичні й емоційні потреби жінок, допомагаючи долати психологічні бар’єри.

«Мені дуже хочеться робити все залежне, щоб забрати у жінок з таким діагнозом якомога більше поточних проблем і допомогти у їхньому надбанні відчуття комфорту та впевненості.
Валерія Тітова

Розкриває Валерія не лише свою світлу та важливу місію ідеї, а й майбутні плани та враження від проєкту, процесу роботи й отриманого результату.

ЯК ДАВНО ІСНУЄ БРЕНД TYMCHASOVO? ЯКА ЙОГО ФІЛОСОФІЯ?

Tymchasovo існує вже майже рік, це грантовий проєкт. Протягом усього цього періоду з маленьких крупинок збирала історію жінок, хвороб, займалася опитуваннями, проводила глибинні інтерв'ю та бесіди з лікарями мамолога й онкологами. Назва Tymchasovo, немов срібний перстень Соломона, нагадує «все минає, і це мине». Негаразди є лише певним етапом, який обов’язково завершиться.

Мене надихає японська філософія кінцугі, яка полягає в прийнятті недосконалостей. Ця філософія дозволяє продовжувати життя речей після їх пошкодження. Злами не прикривають, а латають «тріщини золотом».

Те саме можна сказати й про тіло. Часто воно стає недосконалим через перенесені хвороби, травми, операції. І шрами, зморшки, розтяжки, мов тріщини дерева, є нагадуванням про те що наше тіло живе, воно бореться, досягає і долає. Важливо, щоб кожна із жінок пишалася своєю історією, а нове тіло сприймалось як пам’ятка про те, що вона перемогла у битві з хворобою.

ЧИ ВПЕРШЕ ВИ РОЗРОБЛЯЛИ САЙТ АБО Ж РОБИЛИ РЕБРЕНДИНГ?

Так, бренд молодий і до цього не було сайту чи ребрендингу. Усю роботу стосовно проєкту висвітлюю на своїх особистих сторінках у Facebook та Instagram. Ось чому мені було важливо отримати додатковий канал, щоб транслювати інформацію про рак молочної залози. Вірю, що це допоможе поліпшити обізнаність суспільства та збільшить шанси діагностування захворювання на ранніх стадіях.

Працювати було комфортно і приємно: постійний зворотний зв’язок, уточнення й розбір найменших дрібниць. Велика подяка за таку чудову комунікацію куратору Антоніні Сивак (Senior UX/UI Designer в компанії OnlineSharks, викладачка Основи Web дизайну в Hillel IT School. Я пам’ятаю кожного студента, як вони презентували свої роботи, їх переживання і щире бажання зробити якісний продукт. До того ж ця тема поки не надто поширена, тому візуальні матеріали й інформацію доводилося ретельно шукати. І вони зробили це відмінно.

ЯК ВАМ ПРАЦЮВАЛОСЯ З МОЛОДОЮ КОМАНДОЮ РЕАЛІЗАТОРІВ?

Студентам довелося за короткий термін ознайомитися та зрозуміти інформацією, яку я шукала й досліджувала протягом року. І вони це глибоко й влучно зробили. Мене насправді захопило, як кожен з учасників зумів відчути ідею бренду, перейнятися його ідеєю та відобразити візуально.

Серед усіх робіт я вибрала дизайн Інни, тому що вона надзвичайно тонко вловила цінності й посилання Tymchasovo. Якщо уважно придивитися, то ви побачите, як кожен з елементів виділяється своєю неідеальністю — різні форми, випуклості, гострі кути. Такими є «кострубатими» й водночас прекрасними є і наші тіла.

Також поговорили з учасницею команди, яка працювала над проєктом. Своїми враження поділилась Інною Ніколаєнко, випускниця курсу Основи вебдизайну

ЯК БУЛА ПОБУДОВАНА ТА З ЯКИХ ЕТАПІВ СКЛАДАЛАСЯ РОБОТА? ЯКУ ЧАСТКУ ВИКОНУВАЛА ТИ?

Ми познайомились із власницею бренду, дізналися філософію та місію бренду, провели брифінг і надалі кожен окремо створював власний дизайн. Часом виникали запитання щодо інформаційного наповнення сайту, з чим нам радо допомагали куратор і замовниця. Після завершення терміну ми презентували фінальні макети та бачення проєкту в цілому.

ЩО бУЛО НАЙСКЛАДНІШИМ І НАЙЦІКАВІШИМ?

Тема проєкту була одночасно важкою і цікавою. Я розуміла її важливість, тому хотілося якнайкраще розказати про продукт й висвітлити тему. Спочатку було складність об’єднати отриману інформацію, фото та надану палітру. Та після цього установчого етапу вся подальша робота уже значно легшою і жвавою.

Мене захопила пошукова частина робота, а саме, вивчення інформації та її подальше перенесення в образи та зображення.

ЧОГО ТИ НЕ ОЧІКУВАЛА ТА ЧИ ВІДРІЗНЯЛАСЯ ЦЯ РОБОТА ВІД ТОГО, ЩО ВИКОНУВАЛИ НА КУРС?

Робота кардинально не відрізнялася від того, що вивчали на курсі. Єдина відмінність у тому, що на курсі ми створювали дизайн для вигаданих персонажів, а під час проєкту враховували побажання клієнта і специфіку її товару. Особливо надихала — світла, добра та вкрай важлива місія замовниці!

ЯКІ ІНСАЙТИ ДЛЯ СЕБЕ ЗНАЙШЛА? ЩО МОЖЕШ ПОРАДИТИ ТИМ, ХТО бЕРЕТЬСЯ ЗА ПОДІБНУ РОБОТУ?

Я впевнилася, що недарма вирішила вивчати вебдизайн. Не варто боятися, потрібно практикуватись і прокачувати свою надивленість. Однозначно раджу спробувати свої сили у такого роду ініціативах. Це класний досвід роботи у команді з клієнтом, можливість прокачати свої навички й шанс надихнутися для створення чогось нового.

Ну, а ми, як школа не тільки пишаємося нашими студентами та їхнім результатам, але й нескінченно радіємо, коли бачимо такі сміливі, світлі та соціально потрібні бізнеси, як у Валерії. І окремо дякуємо Дія.Бізнес в Одесі, які надають багато різних інструментів для підтримки подібних брендів, які продовжують будувати та реалізовувати себе в Україні. 

І дружнє нагадування наостанок: бережіть себе. Не нехтуйте щорічним чекапом, ви у себе одні. А тим жінкам, які борються з недугом — зичимо витримки й мужності. Віримо, що кожна із вас та, якій все до снаги та перемоги!

Детальніше про Web 4 Brand, спільну ініціативу Hillel ІТ School та центру Дія.Бізнес в Одесі

Проєкт спрямований на пошук та підтримку підприємців, які пройшли шлях створення власного бізнесу та готові розповісти свою історію успіху. Це не лише можливість отримати якісний продукт, але й можливість поділитися своєю натхненною історією зі світом.

*Центр Дія.Бізнес в Одесі – це частина масштабного національного проєкту, ініційованого Міністерством цифрової трансформації України. Проєкт має на меті підтримку та розвиток малого та середнього підприємництва в Україні.

Проєкт Web 4 Brand пропонує унікальну можливість для підприємців — отримати розробку дизайну вебсайту, розповівши про свій шлях у створенні бізнесу в соцмережах. Це не лише можливість отримати якісний продукт, але й можливість поділитися своєю історією зі світом. Переможці у відкритому голосуванні, отримують безкоштовно макет дизайну вебсайту, які розробляють студенти та випускники Hillel IT School

Рекомендуємо публікації по темі