1
4.0

Оцінити

ЗаходиКиїв 4.0 1 голос 564

Майстер-клас «Сегментація і підбір аудиторій під час налаштування таргетингу у Facebook» у Києві

Таргетинг — механізм маркетингу, що дозволяє виділяти цільову аудиторію за конкретними критеріями (за віком, місцем проживання тощо) та прорекламувати їй продукт для досягнення максимального ефекту від реклами.

Таргетинг використовується для раціонального розподілу маркетингового бюджету і отримання від рекламних кампаній максимальної вигоди.

Основна мета таргетингу — створення рекламного повідомлення для цільової аудиторії і підвищення його ефективності.

Комп'ютерна школа Hillel у Києві запрошує на майстер-клас «Сегментація і підбір аудиторій під час налаштування таргетингу у Facebook». Майстер-клас проведе Викладач Школи Олександр Олійник — Executive Director у Netocrat Communications.

Програма:

  • Вибір стратегії кампанії;
  • Пошук аудиторій за інтересами;
  • Вибір «теплих» аудиторій і Lookalike.

Майстер-клас відбудеться 27 листопада о 19:00 у Комп'ютерній школі Hillel за адресою: м Київ, вул. Мечникова, 14/1, 2-й поверх, офіс 222а. Участь у заході безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація обов'язкова.

Схожі матеріали

Подпишитесь на рассылку
Компьютерной школы Hillel

Ви отримаєте:

  • Інформацію про корисні галузеві заходи
  • Цікаві статті IT-сфери
  • Новини Комп'ютерної школи Hillel