Майстер-клас «Сегментація і підбір аудиторій під час налаштування таргетингу у Facebook» у Києві

Майстер-клас «Сегментація і підбір аудиторій під час налаштування таргетингу у Facebook» у Києві

Захід пройшов 27.11.2018 у Києві.

Таргетинг — механізм маркетингу, що дозволяє виділяти цільову аудиторію за конкретними критеріями (за віком, місцем проживання тощо) та прорекламувати їй продукт для досягнення максимального ефекту від реклами.

Таргетинг використовується для раціонального розподілу маркетингового бюджету і отримання від рекламних кампаній максимальної вигоди.

Основна мета таргетингу — створення рекламного повідомлення для цільової аудиторії і підвищення його ефективності.

Програма

  • Вибір стратегії кампанії;
  • Пошук аудиторій за інтересами;
  • Вибір «теплих» аудиторій і Lookalike.

Майстер-клас відбудеться 27 листопада о 19:00 у Комп'ютерній школі Hillel за адресою: м Київ, вул. Мечникова, 14/1, 2-й поверх, офіс 222а. Участь у заході безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація обов'язкова.

Таргетинг — механізм маркетингу, що дозволяє виділяти цільову аудиторію за конкретними критеріями (за віком, місцем проживання тощо) та прорекламувати їй продукт для досягнення максимального ефекту від реклами.

Таргетинг використовується для раціонального розподілу маркетингового бюджету і отримання від рекламних кампаній максимальної вигоди.

Основна мета таргетингу — створення рекламного повідомлення для цільової аудиторії і підвищення його ефективності.