Закрити конспект, видихнути, скласти руці й чекати пропозицій. І так ти просидиш все життя, зате чітко за мануалом від інфо циган =)
А от якщо ти дійсно хочеш розвиватись у своїй професії, заробляти, вести цікаві проєкти й бути впізнаваним спеціалістом, то ось тобі поради, які будуть корисними й дієвими. У статі розберемо питання, яке хвилює всіх, хто приходе у цю сферу: smm як почати.
- Починай підготовку ще під час курсу! Починай формувати своє резюме. Відвідай заняття з HR — там буде багато корисного.
- Заздалегідь визначся, чим ти хочеш займатись. Тут вибору багато: контент мейкер, стратег, таргетолог, ком'юніті менеджер, бренд-менеджер чи SMM спеціаліст. Хочеш, роби все й одразу, хочеш, обери більш креативний напрям або більш технічний. Пропозицій на ринку багато за кожним з них.
Рекомендуємо публікацію по темі
Якщо ваше питання, smm з чого почати, то відповідь така:
- Для початку можеш взяти проєкт своїх знайомих, друзів, родичів. Тренуватись на чомусь потрібно. Та й кейс в резюме зайвим не буде.
- Круто вчись на курсі. Складай всі домашки, отримуй високі бали, щоб у тебе був найкращий сертифікат.
- Після закінчення курсу доповни резюме кейсом і сертифікатом з Hillel. Відправляй запити на всі вакансії, що тобі підходять. Навіть якщо це буде 10, 30, 40 запитів.
- Не припиняй навчання! Відвідуй івенти, спілкуйся з експертами, слідкуй за експертними блогами. Завжди прокачуй свої знання. Адже соціальні мережі дуже динамічні та не терплять стагнації.
- Йди на курси на рівень вище. Наприклад, SMM Pro в Hillel. За тією ж схемою добре вчись і складай домашки.
Рекомендуємо курс по темі
- Обов’язково веди свої професійні сторінки в Instagram та LinkedIn. В останній не забувай френдидись з рекрутерами та регулярно заповнювати свій профіль. Адже там можна отримати багато запрошень і цікавих пропозицій.
Рекомендуємо публікацію по темі
Прокачуй свою англійську мову. Так ти можеш брати європейські проєкти або працювати з міжнародними компаніями. Наприклад, на Upwork можна знайти багато цікавих пропозицій.
Рекомендуємо публікацію по темі
- Підпишись на тематичні канали, чати зі спеціалістами. Там і пораду можна завжди спитати, і вакансії вичепити.
Так, звучить нелегко. Як в казці, все й одразу не буде. Це не чарівна професія, де можна нічого не робити та заробляти. Але якщо увірватись в течію, то буде як в омріяних кумирів. За високим результатом стоять високі цілі й багато роботи. Але це того варто! Сподіваємось, після цієї статті, вам не знадобиться задавати в пошуку: смм з чого почати.
А якщо потрібно ще мотивації, то ось тобі моя історія. На початку свого шляху я працювала копірайтером за 3000 грн на місяць. Але я не зупинялась на досягнутому, працювала 7 днів на тиждень, а інколи й по 10 годин на день. Я брала участь в усіх можливих заходах, знайомилась з усіма експертами й нахабно випитувала в них інсайти. Розширяла мережу контактів, знайомилась з українським бізнесом, підприємцями та власниками. Формувала свою репутацію, завжди намагалась зробити більше і краще, ніж від мене очікують.
Тож тепер я серед ТОП маркетологів України, яка отримує приблизно ось такі пропозиції:
Важливо не тільки мріяти, але й щось робити для реалізації своєї мрії. Як то кажуть: «Якщо шлях до мрії надто легкий — значить, це не той шлях».