8 лайфхаків по оптимізації бюджету на рекламу у соціальних мережах

8 лайфхаків по оптимізації бюджету на рекламу у соціальних мережах

  • 4 лютого, 2019
  • читати 4 хв
Юрій Герасимов
Юрій Герасимов Випускник Комп'ютерної школи Hillel

У квітні 2018 року я заснував Клуб Активних Підприємців «КАП» і почав організовувати корисні івенти для бізнесу. Підхід був наступний: бізнес-сторінка, просування заходів у соцмережах, а саме налаштування реклами у фейсбуці. Мені здавалося, що цього вистачить, що я молодець... Перший захід ми зробили в травні, прийшло аж 3 людини, хоча і теми актуальні, і спікери цікаві, структура самого заходу взагалі супер, але 3 людини за 2 тижні анонса... У цифрах це було: 10 $ за лід (він же людина).

Ми не опустили руки, врахували помилки і зробили в червні ще один тематичний захід у стилі Здорового Способу Життя, рекламували його через блогерів (реклама в інстаграмі), на тематичних акаунтах, міських сторінках про івенти, комплексно підійшли до питання. Прийшло в цей раз лише 10 осіб, чекали не менше 50. Але витрати на рекламу тільки збільшилися до 16 $ за лід. Почали закрадатися думки, що щось треба міняти.

Після зустрічі з колегами ми позначили проблему і прийшли до висновку, що я занадто легковажно підійшов до розвитку свого проекту і тому, як була організована реклама в соціальних мережах. Ми вирішили, як зробити, щоб просування було ефективним і менш витратним.

Таргетувати рекламу потрібно під вузькі сегменти аудиторії, щоб до кожного сегменту застосовувати індивідуальний підхід.

Я почав ходити на майстер-класи з SMM і на одному з майстер-класів, я познайомився з викладацьким складом школи Гілель, так почалося моє навчання в сфері SMM, але вже на повноцінних курсах. Моя основна мета була — зрозуміти, за яким принципом працює просування в соціальних мережах і що таке SMM в цілому. А вийшло повне занурення в світ SMM! Якщо раніше ліди, боти, канали, воронки, таргет, конверсія, ads manager, бізнес-профіль, графіка і т.д. було на рівні «десь, якось чув», то після курсів я розібрався, як в комплексі це працює і який результат повинен бути! На курсах була супер якісно сформована програма навчання. Я навіть побачив, як правильно вибудовувати навчання, які були у мене недоліки в організаційних процесах, адже моя діяльність пов'язана з навчанням.

Рекомендуємо курс по темі

Мої лайфхаки для оптимізації бюджету на рекламу:

  1. Публікувати однаковий контент — відмінний способів втратити аудиторію. Поведінка користувачів в різних соцмережах кардинально відрізняється. Тому відрізняються і очікування від контенту. Якщо люди будуть бачити однакові картинки на всіх ваших платформах, вони швидше за все прийдуть до питання: «А навіщо мені всі ці підписки?». Для цього потрібна цілеспрямована робота з аудиторією.
  2. Якщо таргетована реклама в соціальних мережах не приносить запланований результат в перші 3 дні — міняю або текст, або картинку, а краще і те, і інше.
  3. Через будь-які аналітичні програми (наприклад fanpagekarma) переглядаю активність на сторінках соцмереж конкурентів, для того, щоб знайти ідеальний час для публікації контенту. Використовуючи ці дані для настройки реклами, можна істотно заощадити бюджет.
  4. Контент і реклама найкраще заходять аудиторії у вигляді відеороликів. А в рекламі для цільової аудиторії до 26 років найкраще використовувати красиві захоплюючі фотографії.
  1. Таргетувати рекламу потрібно під вузькі сегменти аудиторії (молодь, більш дорослий контингент, активні, спокійні користувачі), щоб до кожного сегменту застосовувати індивідуальний підхід.
  2. Бартер ніхто не відміняв. Схема «ти — мені, я — тобі» відмінно працює і істотно зменшує бюджет просування і аккаунта, і реклами, в залежності від мети. Потужний плюс бартеру — це можливість почати співпрацю, яка може вирости до спільних проектів!
  3. Конкурси — креативний спосіб для залучення нової та роботи з уже наявною аудиторією.
  4. Реклама в інстаграме і реклама у фейсбуці, налаштована більш, ніж на 200 000 тисяч осіб, повинна таргетуватися на групи, інакше витрати на неї не принесуть потрібний результат.

Рекомендуємо публікацію по темі

Що змінилося після навчання?

У цифрах: була задача зібрати 30 осіб на захід, і залучення кожної людини обійшлося по 1.5 $.

В школу Гілель я прийшов, щоб зрозуміти, як оптимізувати бюджет і скоротити витрати на просування мого бізнесу в соцмережах, а вийшов компетентним фахівцем у сфері SMM!

Рекомендуємо публікацію по темі