У квітні 2018 року я заснував Клуб Активних Підприємців «КАП» і почав організовувати корисні івенти для бізнесу. Підхід був наступний: бізнес-сторінка, просування заходів у соцмережах, а саме налаштування реклами у фейсбуці. Мені здавалося, що цього вистачить, що я молодець... Перший захід ми зробили в травні, прийшло аж 3 людини, хоча і теми актуальні, і спікери цікаві, структура самого заходу взагалі супер, але 3 людини за 2 тижні анонса... У цифрах це було: 10 $ за лід (він же людина).
Ми не опустили руки, врахували помилки і зробили в червні ще один тематичний захід у стилі Здорового Способу Життя, рекламували його через блогерів (реклама в інстаграмі), на тематичних акаунтах, міських сторінках про івенти, комплексно підійшли до питання. Прийшло в цей раз лише 10 осіб, чекали не менше 50. Але витрати на рекламу тільки збільшилися до 16 $ за лід. Почали закрадатися думки, що щось треба міняти.
Після зустрічі з колегами ми позначили проблему і прийшли до висновку, що я занадто легковажно підійшов до розвитку свого проекту і тому, як була організована реклама в соціальних мережах. Ми вирішили, як зробити, щоб просування було ефективним і менш витратним.
Таргетувати рекламу потрібно під вузькі сегменти аудиторії, щоб до кожного сегменту застосовувати індивідуальний підхід.
Я почав ходити на майстер-класи з SMM і на одному з майстер-класів, я познайомився з викладацьким складом школи Гілель, так почалося моє навчання в сфері SMM, але вже на повноцінних курсах. Моя основна мета була — зрозуміти, за яким принципом працює просування в соціальних мережах і що таке SMM в цілому. А вийшло повне занурення в світ SMM! Якщо раніше ліди, боти, канали, воронки, таргет, конверсія, ads manager, бізнес-профіль, графіка і т.д. було на рівні «десь, якось чув», то після курсів я розібрався, як в комплексі це працює і який результат повинен бути! На курсах була супер якісно сформована програма навчання. Я навіть побачив, як правильно вибудовувати навчання, які були у мене недоліки в організаційних процесах, адже моя діяльність пов'язана з навчанням.
Рекомендуємо курс по темі
Мої лайфхаки для оптимізації бюджету на рекламу:
- Публікувати однаковий контент — відмінний способів втратити аудиторію. Поведінка користувачів в різних соцмережах кардинально відрізняється. Тому відрізняються і очікування від контенту. Якщо люди будуть бачити однакові картинки на всіх ваших платформах, вони швидше за все прийдуть до питання: «А навіщо мені всі ці підписки?». Для цього потрібна цілеспрямована робота з аудиторією.
- Якщо таргетована реклама в соціальних мережах не приносить запланований результат в перші 3 дні — міняю або текст, або картинку, а краще і те, і інше.
- Через будь-які аналітичні програми (наприклад fanpagekarma) переглядаю активність на сторінках соцмереж конкурентів, для того, щоб знайти ідеальний час для публікації контенту. Використовуючи ці дані для настройки реклами, можна істотно заощадити бюджет.
- Контент і реклама найкраще заходять аудиторії у вигляді відеороликів. А в рекламі для цільової аудиторії до 26 років найкраще використовувати красиві захоплюючі фотографії.
- Таргетувати рекламу потрібно під вузькі сегменти аудиторії (молодь, більш дорослий контингент, активні, спокійні користувачі), щоб до кожного сегменту застосовувати індивідуальний підхід.
- Бартер ніхто не відміняв. Схема «ти — мені, я — тобі» відмінно працює і істотно зменшує бюджет просування і аккаунта, і реклами, в залежності від мети. Потужний плюс бартеру — це можливість почати співпрацю, яка може вирости до спільних проектів!
- Конкурси — креативний спосіб для залучення нової та роботи з уже наявною аудиторією.
- Реклама в інстаграме і реклама у фейсбуці, налаштована більш, ніж на 200 000 тисяч осіб, повинна таргетуватися на групи, інакше витрати на неї не принесуть потрібний результат.
Рекомендуємо публікацію по темі
Що змінилося після навчання?
У цифрах: була задача зібрати 30 осіб на захід, і залучення кожної людини обійшлося по 1.5 $.
В школу Гілель я прийшов, щоб зрозуміти, як оптимізувати бюджет і скоротити витрати на просування мого бізнесу в соцмережах, а вийшов компетентним фахівцем у сфері SMM!