Олена Рак очима маркетолога розгляне приклади адаптації під час карантину великих і не дуже брендів. Для деяких — це спосіб «вижити» у важкий для бізнесу час, а для деяких — спосіб просування, збільшення лояльності або вплив на маси.
Програма
- Для чого бізнесу адаптуватися? Три ключові причини.
- Приклади адаптації в період карантину — «Вони не закрилися, а побачили можливість і підлаштувалися під умови».
- Круті і надихаючі приклади візуалізації, рекламних креативів і акцій.
Після реєстрації запрошення з посиланням прийде вам на пошту.
Олена Рак очима маркетолога розгляне приклади адаптації під час карантину великих і не дуже брендів. Для деяких — це спосіб «вижити» у важкий для бізнесу час, а для деяких — спосіб просування, збільшення лояльності або вплив на маси.