Майстер-клас «Сегментація і підбір аудиторій під час налаштування таргетингу у Facebook» у Києві
Таргетинг — механізм маркетингу, що дозволяє виділяти цільову аудиторію за конкретними критеріями (за віком, місцем проживання тощо) та прорекламувати їй продукт для досягнення максимального ефекту від реклами.
Таргетинг використовується для раціонального розподілу маркетингового бюджету і отримання від рекламних кампаній максимальної вигоди.
Основна мета таргетингу — створення рекламного повідомлення для цільової аудиторії і підвищення його ефективності.
Таргетинг — механізм маркетингу, що дозволяє виділяти цільову аудиторію за конкретними критеріями (за віком, місцем проживання тощо) та прорекламувати їй продукт для досягнення максимального ефекту від реклами.
Таргетинг використовується для раціонального розподілу маркетингового бюджету і отримання від рекламних кампаній максимальної вигоди.
Основна мета таргетингу — створення рекламного повідомлення для цільової аудиторії і підвищення його ефективності.
Програма
- Вибір стратегії кампанії;
- Пошук аудиторій за інтересами;
- Вибір «теплих» аудиторій і Lookalike.
Майстер-клас відбудеться 27 листопада о 19:00 у Комп'ютерній школі Hillel за адресою: м Київ, вул. Мечникова, 14/1, 2-й поверх, офіс 222а. Участь у заході безкоштовна. Кількість місць обмежена. Реєстрація обов'язкова.
Схожі матеріали
- Поради для SMM менеджерів-початківців з пошуку роботи
- 132
- 1
Поради для SMM менеджерів-початківців з пошуку роботи
читати 5 хв-
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha
- Як працювати з негативними відгуками в інтернеті
- 134
- 2
Як працювати з негативними відгуками в інтернеті
читати 7 хв - Що робити після закінчення курсу SMM?
- 206
- 3
Що робити після закінчення курсу SMM?
читати 10 хв-
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha