А що там з SMM? Занепад та неактуально?

А що там з SMM? Занепад та неактуально?

  • 19 жовтня, 2023
  • читати 10 хв
Олена Рак
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Все ще думаєш, що в SMM немає роботи, бо зараз кожен другий сам собі SММ-ник, а всі бренди вже давно знають, як вести комунікацію в соціальних мережах?

Тут тобі й шалена конкуренція, ще й штучний інтелект, який явно знає «як писати»? Та не все так просто. Бо статистики та дослідження лише доводять, наскільки великий потенціал у цього напряму, а на ринку праці роботодавці просто сходять у розуму «у пошуках такого спеціаліста».

По-перше, незважаючи на те що з'явився штучний інтелект, він й досі не може повноцінно замінити SMM-спеціаліста. Тому що будь-який штучний інтелект — це просто машина, яка не має емпатії і не розуміє емоцій і поведінки користувачів у соціальних мережах.

По-друге, кожному бізнесу, особливо зараз, дуже потрібний SMM і представництво у соціальних мережах, оскільки кожен бренд повинен спілкуватися зі своєю аудиторією, підтверджувати свій статус, достовірність, формувати довірливі стосунки з підписниками. Комунікація з потенційними клієнтами найкраще здійснюється саме завдяки соціальним мережам. Адже їх функціонал як найкраще підходить для особистого конекту.

Тренд на особистий бренд не втрачає своєї актуальності кілька років. Саме комунікація власників або представників бренду через соціальні мережі: виходи в сторіс або запис розмовних відео, круто впливає на формування довіри до компанії і значно збільшує зацікавленість аудиторії (кількість покупок).

Але для того, щоб це все правильно робити і все це мало результат, звісно ж, потрібен крутий SMM-спеціаліст. Спеціаліст, який знається на алгоритмах соціальних мереж, вміє з ними працювати, знає всі тонкощі та може зробити результат.

Звичайно, панує безліч чуток про SMM-спеціалістів. Що знайти роботу складно, навчитись складно, вимог багато тощо. Давайте почнімо з фактів — вакансій неймовірна кількість, і вони щодня оновлюються.

Наприклад, на сайті DOU станом на жовтень 21 вакансія.

А у LinkedIn знайдено ще 24 результати пошуку за запитом SMM.

А в LMS системі від Hillel IT School понад 700 вакансій у сфері SMM! Тож це питання можемо закривати — професія більше, ніж затребувана. Вакансій дуже багато.

Але чому цих вакансій так багато, якщо спеціалістів ще більше? Відповідь дуже проста — бо хороших спеціалістів, на жаль, мало. Ринок «зіпсований» спеціалістами з низьким рівнем знань або неякісними та неактуальними матеріалами. Часто це трапляється через неперевірені курси, які продають некваліфіковані фахівці. Розповідають вони, звичайно, дуже гарно, але якість такої інформації перевірити складно, а відповідальності у них 0.

Тому дуже важливо в цій професії проходити курси в офіційних закладах, школах, де викладають спеціалісти-практики з великим досвідом та успішними кейсами. Серед важливих елементів залишаються відгуки тих, хто пройшов навчання. Інтернет пам’ятає все, і там ви точно зможете знайти багато інформації, аби перевірити той заклад, який обрали.

І так, наявність сертифікату, який ви отримаєте після завершення навчання, відіграє не останню роль. Це значно полегшить процес співбесіди.

Рекомендуємо курс по темі

Виходячи з цього, абсолютно зрозуміло, чому вакансій багато, чому на співбесідах задають багато запитань. Бо кожен бізнес хоче знайти собі саме того SMM-спеціаліста, який стане частиною команди і зможе досягти поставлених KPI.

Якщо спеціалісти після неякісних курсів можуть знайти собі проєкти, то після навчання в Hillel IT School з сертифікатом ви точно знайдете свою роботу мрії 😉

Але ви також маєте право бути вибагливими. Чому? І на що точно потрібно звертати увагу, розкажемо вже у наступній статті. Тож не пропустіть, слідкуйте за новинами у нашому блозі.