10 основних помилок в налаштуванні рекламних кампаній Google Ads

10 основних помилок в налаштуванні рекламних кампаній Google Ads

  • 27 травня, 2022
  • читати 15 хв
Анна Корнієнко
Анна Корнієнко Senior Media Buyer у ArtAds Digital Agency, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Аналізуючи акаунти, я часто стикаюся з тим, що багато рекламодавців у Google Ads припускаються одних й тих самих помилок.

Пропоную розглянути найпопулярніші та розібратися, як їх не допускати, виходячи з того, що читач вже знає, як створити рекламу в інтернеті та що таке контекстна реклама.

Помилка №1: Оголошення пошукової мережі та КМС в одній кампанії

Якщо у вас налаштована одна кампанія для пошукової мережі та КМС, ви занижуєте показники якості ваших оголошень. У КМС набагато більше показів і менше кліків по оголошеннях, на відміну від пошукової мережі, коли користувач ввів запит і побачив ваше оголошення.

Якщо рекламна кампанія використовує оголошення в Пошуку та КМС одночасно, CTR такого оголошення вважатиметься середнім.

Наприклад, якщо в Пошуковій мережі ваш CTR становить 7%, а в КМС 0,27%, то для кампанії обох типів буде використано середнє значення = 3,64%. У пошуку показник якості (на який впливає CTR) буде знижуватися, і ваші оголошення показуватимуться гірше за оголошення конкурентів.

Що робити?

Варто розділити рекламні кампанії з типом КМС та типом Пошукової мережі, щоб підвищувати якість ваших оголошень і отримувати кліки за вигіднішою CPC.

Помилка №2: Не тестувати голошення

Якщо ви напишете лише одне оголошення для групи ключових слів, ви не зможете протестувати, яке з оголошень працює краще.

Що робити?

Перехід Google Ads на адаптивні пошукові оголошення. У них можна ставити до 15 заголовків і 4 текстів описів, система буде сама підбирати найкращі варіанти.

Заповнювати всі доступні поля, щоб система мала більше варіацій для тестування.

Писати в заголовках та описах максимально різні переваги вашого товару чи послуги, а також умов для користувачів, якими ви відрізняєтесь від конкурентів.

Створювати кілька адаптивних об'яв у групі та порівнювати їх за CTR для отримання більшої кількості варіантів текстів заголовків та описів. Чим текстів буде більше і чим вони будуть різноманітнішими — тим краще.

Помилка №3: ​​Детально не поділяти ключові слова за групами у Пошуковій кампанії

Це коли всі оголошення та ключові слова повалені в одну групу і ведуть на головну сторінку.

В надії, що користувач сам розбереться в структурі вашого сайту, ви не тільки втрачаєте клієнта, який перейшов на сайт за платним кліком і не побачив одразу потрібної інформації, але й занижуєте показники якості вашого оголошення, вказавши сторінку, яка нерелевантна запиту. Спроба продавати все і всім закінчується однаково: відвідувач іде, не здійснивши замовлення.

Що робити?

Зібравши семантику для Пошукових кампаній, розбивайте ключові слова на невеликі групи по 15-20 слів. Для них ви зможете написати максимально релевантне оголошення, використавши слова із запиту користувача в заголовках та описах вашого оголошення.

Помилка №4: Використовувати оптимізатор конверсій на початкових етапах налаштування кампаній

Поки у вашому обліковому записі не зберуться дані про конверсії, система не має орієнтирів.

Реклама показуватиметься різним користувачам у спробі знайти тих, хто здійснить конверсію. Система почне максимально часто перебудовувати свої алгоритми для досягнення мети, даних про яку вона не має або їх недостатньо.

Для коректної роботи оптимізатора у вашому обліковому записі має бути зібрано більше 30 конверсій.

Що робити?

Вимкніть оптимізатор конверсій при початковому налаштуванні кампанії. Коли в системі з'являться дані про конверсії, оптимізатор можна вмикати.

Помилка №5: Використовувати автоматичні стратегії призначення ставок на початковому етапі запуску кампаній

У Google Ads є стратегії призначення ставок: ручні та автоматизовані.

До автоматизованих стратегій належать:

  • Цільова ціна за конверсію. Дозволяє збільшити кількість конверсій за заданою ціною.
  • Цільова рентабельність інвестицій у рекламу допомагає збільшити дохід при заданій рентабельності інвестицій у рекламу.
  • Максимум конверсій. Цю стратегію можна використати, якщо ви хочете отримати максимум конверсій у рамках бюджету і при цьому не вказувати ціну за конверсію самостійно.
  • Максимальна цінність конверсії. Стратегія, з якою ви зможете отримати максимальну цінність конверсії у межах свого бюджету, не вказуючи рентабельність інвестицій у рекламу.
  • Оптимізована ціна на клік. Система автоматично коригуватиме ваші ставки, щоб забезпечити максимально можливу кількість конверсій. Цю стратегію можна використовувати на додаток до призначення ставок вручну.

Алгоритми автоматизації ставок Google Ads добре працюють, коли система вистачає даних, зазвичай це понад 50 конверсій з кожної мети.

Перш ніж ці дані зберуться, рекомендую використовувати стратегію «Призначення ставок вручну». Тоді ви не позбавляйте себе можливості контролювати ставки за кожним ключовим словом або націленням, поки конверсії не зберуться.

Що робити?

Призначити стратегію ціни на клік вручну.

Ви можете встановлювати різні ставки для кожної групи об'яв у кампанії, а також для окремих ключових слів. Якщо ви виявили, що певні ключові слова приносять більш високий дохід, можна перерозподілити бюджет на їх користь, підвищивши на них ставки вручну.

Надсилайте потрібну інформацію з Google Analytics про конверсії та дії користувачів на сайті.

Помилка №6: Не додавати розширення до оголошень

Ця помилка впливає на CTR вашого оголошення.

Розширення несуть у себе дві функції:

  1. Візуально збільшує оголошення у видачі. Воно стає помітнішим (замість 3-4 рядків ваше оголошення займає 5-6) та клікабельніше.
  2. Без переходу на сайт доносить до користувача корисну інформацію про товар або послугу, актуальні акції, ціни і т.д.

Що робити?

Обов'язково вкажіть у розширеннях:

  • Мінімум 4 додаткові посилання з описами
  • Від 4 до 10 уточнень
  • Структуровані описи
  • Номер телефону
  • Ціну
  • Картинки (якщо є в обліковому записі)
  • Промо акції

Ось, як віглядає така контекстна реклама, приклад: продаж пластикових вікон.

Помилка №7: Не поділяти націлення кампаній на пристрої (мобільні, планшети та комп'ютери)

Якщо кампанія налаштована на всі пристрої, ви не зможете ефективно розподіляти бюджет і призначати ставки, використовуючи окремі значення для мобільних пристроїв, планшета або комп'ютера.

Ви не можете вимкнути рекламу для пристрою, на якому низький коефіцієнт конверсії або якісь роботи по сайту.

Що робити?

Розділяти кампанії з пристроїв (мобільні, планшети, комп'ютери), розподіляти бюджети, виходячи з конверсійності пристрою. Призначити ставки на основі кліка на пристрої.

Помилка №8: Не додавати мінус-слова, не переглядати пошукові запити

Мінус-слова допомагають не показувати рекламу за нецільовими запитами. Можна прибрати показ реклами для користувачів, які шукають відео з товаром, статтю, огляд або зображення, щоб підвищити ефективність реклами.

При запуску реклами практично неможливо продумати всі варіанти фраз, якими буде показуватися ваша реклама, якщо ви використовуєте не точну відповідність ключових слів.

Добре продумавши список мінус слів на початковому етапі, ви зможете скоротити витрати на неефективну рекламу.

Що робити?

До запуску реклами — проаналізувати семантику та знайти ключові слова, які не підходять.

Після запуску необхідно входити у звіт «Пошукові запити», щоб побачити, за якими фразами показувалася ваша реклама. У цьому списку можна знайти мінус слова для виключення.

Помилка №9: Не чистити майданчики, на яких показувалася ваша реклама КМС

У КМС Google входять мільйони сайтів та мобільних додатків різної тематики, масштабу та спрямованості. Графічні та адаптивні оголошення можуть відображатися користувачам на порталах новин, галузевих та тематичних сайтах, відеохостингах, а також у багатьох інших місцях розміщення контенту.

До запуску кампаній у КМС необхідно додати списки тих майданчиків, на яких ваша реклама показуватися не буде, наприклад, на сайтах з іграми, дитячими додатками — де можливі нецільові кліки.

Після запуску КМС кампаній необхідно заходити до звіту «Де показується ваша реклама» та переглядати майданчики: які з них вам підходять та працюють із високими показниками, а які варто призупинити для відображення ваших банерів.

Помилка №10: Копіювати оголошення конкурентів

Коли ви копіюєте оголошення вашого конкурента, ви робите гірше тільки собі.

У конкурента оголошення вже напрацювало статистику і буде розміщуватися вище за ваше у видачі. Для користувача ваше оголошення буде менш привабливим і, відповідно, отримуватиме менше кліків.

Що робити?

Я не кажу, що «красти» не можна, але робити це треба розумно:

  • Подивитись, які прийоми використовують конкуренти, та використовувати їх у своїх оголошеннях
  • Вивчити, за якою структурою написано оголошення, та скористатися нею у своєму акаунті
  • Знайти відмінності і зробити на них акцент у своєму оголошенні, написавши УТП, яких ні в кого немає

Рекламі в Google Ads можна навчитися на курсах інтернет-маркетингу 👇

Рекомендуємо курс по темі