Почнемо з того, що СРА мережі — це найважливіший інструмент інтернет-маркетингу. Чому? Для того, щоб відповісти на це питання, давайте заглибимося в саму суть інтернет-маркетингу і які цілі перед ним стоять.
В першу чергу, це продажі, як і для будь-якого іншого відділу компанії. Але продажу просто неможливі без якісного трафіку, що складається із зацікавлених у вашому продукті/послузі людей. Де цей трафік брати? Звичайно, є маса різних крутих джерел: таргетована реклама, інфлуенсери, контекстна реклама, SЕО просування сайту і т.д. Але давайте порахуємо, скільки вам необхідно фахівців, годин, засобів і нервів для створення і налаштування всіх перерахованих вище інструментів. Порахували?
А тепер уявіть, що є майданчик, куди ви завантажуєте інформацію про свою компанію, даєте оффер, рекламні банери і на цьому все в буквальному сенсі слова. Далі ваше завдання прямо на цій же платформі беруть арбітражники і женуть цільовий трафік на ваші ресурси.
Після місяця співпраці з СРА мережею, ми можемо спостерігати збільшення трафіку на сайт в 3 рази і збільшення транзакцій на сайті в 2 рази. Все це з рекламними витратами порівнянними зі стандартним рекламним бюджетом на залучення трафіку.
Використання СРА мереж
Ні, я зараз не агітую відмовлятися зовсім від ведення соціальних мереж і налаштування контекстної реклами всередині компанії. Хоча якщо трафіку з СРА мереж повністю вистачає для повноцінного завантаження відділу продажів і виробництва, то звичайно, можна на цьому зупинитися. Але як правило, завжди хочеться отримувати більше і підкорювати нові KPI. Тому я б рекомендувала стартувати з СРА мережами вже на етапі проведених тестів з рекламою. Як мінімум для того, щоб розуміти які креативи, аудиторії і канали працюють найкраще. Так ви можете надати максимально точну інформацію арбітражніку і відповідно отримати максимально цільовий трафік.
Далі можливо розглядати дві стратегії: співпраця з СРА мережами паралельно з веденням своєї рекламної активності або повністю довірити трафік спецам з СРА мереж. Тут вибір за вами і залежить від продуктивної потужності компанії і ваших амбіцій.
Як працюють СРА мережі
Для початку вибираєте підходящу мережу, їх багато, всі вони тематичні і, як правило, збирають спеців з певних ніш. Це досить зручно і є розуміння, що трафік буде максимально цільової. Рейтинги СРА мереж є у вільному доступі в інтернеті, тут особливого уміння не потрібно, щоб знайти підходящий. Далі ви переходите на сайт СРА мережі і реєструєтеся як рекламодавець. Але я б рекомендувала вам для початку зареєструватися як веб-фахівець, ознайомитися з пропозиціями ваших конкурентів, які ставки, які офери і переконатися, що перед стартом роботи співробітники мережі ретельно перевіряють веб-фахівця і його ресурси. Після реєстрації з вами зв'яжеться менеджер, відповість на всі питання і детально розповість про умови роботи. Найчастіше СРА мережі працюють на умовах передоплати, тобто ви вносите спочатку на рахунок певну суму, далі з неї списуватися оплата фахівцям. Залишок суми, в разі припинення співпраці, мережа переводить вам назад на карту або на рахунок.
Після обговорення всіх умов і оплати, ви надаєте дані про свій продукт, сайті, оффер і рекламні банери. В цей час, по той бік СРА мережі, веб-фахівець бачить вашу заявку і відправляє запит, щоб взяти ваше завдання в роботу. Ви розглядаєте заявку і приймаєте або не приймаєте її. Перед стартом роботи, ви вшивається в код сайту спеціальний піксель, який трекає трафік від веб-фахівця і кінцеву конверсію з цього трафіку. Таким чином, ви розумієте скільки продажів / заявок / реєстрацій ви отримали і скільки необхідно заплатити фахівцеві. За що ви платите або які бувають ліди в СРА мережах?
До речі, в разі якщо вас не влаштувала конверсія, замовлення було скасовано або було неякісним, ви можете його скасувати в СРА мережі і відповідно не платити.