Укр Рус
PPC: звіти з багатоканальних послідовностей

PPC: звіти з багатоканальних послідовностей

  • 11 листопада
  • читати 10 хв
Сергій Бережной
Сергій Бережной Strong Middle PPC Specialist у Netpeak, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

В Google Analytics конверсії та транзакції електронної торгівлі зв'язуються з останнім джерелом переходу на сайт: кампанією, пошуковим запитом або оголошенням. Але як при цьому оцінити внесок попередніх відвідувань та джерел трафіку: інших веб-сайтів, пошукових запитів та оголошень? Як дізнатися, скільки часу пройшло з першого кліка чи перегляду до конверсії?

Відповіді на ці та багато інших питань можна знайти у звітах з багатоканальних послідовностей. Вони дозволяють оцінити внесок різних маркетингових каналів (джерел трафіку) у залучення покупців.

Наприклад, можливо, що багато покупців, які перейшли на ваш сайт з Google, вперше дізналися про ваш бренд з блогу або під час пошуку певних товарів та послуг. Звіти за багатоканальними послідовностями допомагають оцінити вплив різних джерел трафіку на продаж.

Шляхи конверсії

Звіти за багатоканальними послідовностями створюються на основі шляхів конверсії, тобто історії взаємодій (кліків або переходів), які призвели до транзакції на вашому ресурсі. За промовчанням враховуються лише дані за останні 30 днів до конверсії, але цей період можна змінювати в межах від 1 до 90 днів за допомогою перемикача Вікно ретроспективного огляду над кожним звітом. При цьому враховуються взаємодії практично з усіма цифровими каналами.

До них, крім іншого, належать:

  • Звичайний пошук та пошукова реклама (у всіх системах з урахуванням запитів)
  • Сайти-джерела переходу
  • Партнерські сайти
  • Соціальні мережі
  • Електронні розсилки
  • Спеціальні кампанії, у тому числі в традиційних ЗМІ, які спрямовують трафік на скорочені URL

Зміст звітів з багатоканальних послідовностей

Канали у звітах упорядковані за значимістю, тобто відповідно до того, наскільки часто вони прямо чи опосередковано вели до продажу чи конверсії. У звіті Асоційовані конверсії вказується, скільки конверсій було розпочато, продовжено та завершено у кожному каналі. Тут же можна отримати статистику щодо цінності цих конверсій.

У звіті Основні шляхи конверсії представлені шляхи, якими ваші покупці прийшли до здійснення покупки. Звіти Час до конверсії та Довжина послідовності показують, скільки днів та взаємодій знадобилося відвідувачу, щоб здійснити конверсію.

Як переглянути звіт з багатоканальних послідовностей

Щоб переглянути звіт про багатоканальні послідовності, виконайте такі дії:

  1. Увійдіть до облікового запису Google Analytics
  2. Виберіть потрібне уявлення
  3. Відкрийте розділ Звіти
  4. Виберіть Конверсії > Багатоканальні послідовності.

У звітах будуть представлені дані автоматично визначених каналів, а також рекламні кампанії Ads, якщо ви налаштували їх відстеження.

Налаштування багатоканальних послідовностей

Звіти по багатоканальним послідовностям базуються на даних про шляхи конверсії, тобто історії кліків та переходів із каналів за останні 90 днів перед конверсією або транзакцією. Analytics збирає дані про шляхи конверсії для кожної певної мети або транзакції електронної торгівлі. Ви можете задати будь-яку потрібну вам мету, наприклад, перебування на сайті не меншого проміжку часу.

Analytics визначає багато каналів трафіку автоматично, але в деяких випадках може знадобитися додаткове налаштування.

Наступні канали визначаються автоматично:

  • Звичайний пошук (усі пошукові системи)
  • Переходи з інших сайтів (включаючи соціальні мережі)
  • Прямий трафік (коли користувачі використовують закладки або вказують URL-адресу в браузері)

Додаткове налаштування потрібне для відстеження переходів:

  • За оголошеннями Ads
  • З інших рекламних сервісів
  • У рамках спеціальних кампаній

Канали та групи каналів для багатоканальних послідовностей

У звітах багатоканальних послідовностей під каналами маються на увазі джерела трафіку. Група каналів для багатоканальних послідовностей — це набір стандартних міток, кожна з яких відноситься до одного або кількох каналів, які відображаються у звітах.

Визначення каналів

Наведені нижче канали визначені у складі групи каналів для багатоканальних послідовностей і за замовчуванням використовуються у звітах. У визначеннях каналів регістр немає значення.

Канал

Опис

Display

Взаємодії, в яких змінна medium має значення display або cpm, а також взаємодії AdWords, для яких як мережа розповсюдження оголошень вказано значення content

Paid Search

Трафік із пошукової мережі AdWords або інших пошукових систем, де змінна medium має значення cpc або ppc

Other Advertising

Сеанси, в яких змінна medium має значення cpc, ppc, cpm, cpv, cpa, cpp або affiliate (за винятком пошукової реклами)

Organic Search

Трафік в результаті звичайного пошуку в будь-якій пошуковій системі (medium=organic)

Social Network

Трафік, що відноситься до однієї з приблизно 400 соціальних мереж і не пов'язаний із рекламними тегами

Referral

Трафік з веб-сайтів, які не належать до соціальних мереж

Email

Сеанси, у яких змінна medium має значення email

Direct

Сеанси, під час яких користувачі самостійно вказували URL сайту в браузері або використовували закладку (source = (direct), medium = (not set) або (none))

Вибір способу відображення даних

У звітах Асоційовані конверсії та Основні шляхи конверсії представлені дані, які можуть бути організовані відповідно до групи каналів для багатоканальних послідовностей (див. таблицю вище), власною групою каналів, джерелом, джерелом або каналом тощо. Для цього необхідно вибрати потрібний варіант як основний параметр (над таблицею).

  • У режимі Група каналів для багатоканальних послідовностей використовуються варіанти, наведені у таблиці вище
  • Щоб самостійно сформувати групу каналів, натисніть на посилання Групи каналів

  • При виборі варіантів Джерело, Джерело або канал, Канал або одного з пунктів списку, що розкривається, Інше, елементи організуються за джерелами, каналами, ключовими словами (якщо застосовно) і кампаніям (якщо застосовно). Наприклад, перехід із сайту example.com відображатиметься у звітах таким чином:
    • Джерело: example.com

    • Канал: referral

    • Джерело/канал: example.com/referral