Як зробити спільні публікації в Instagram і чому вони можуть допомогти твоєму акаунту?

Як зробити спільні публікації в Instagram і чому вони можуть допомогти твоєму акаунту?

  • 7 листопада
  • читати 10 хв
Владислава Федоренко
Владислава Федоренко SMM manager у Hillel IT School

Функція спільних публікацій в Instagram — уже не новинка для користувачів соцмережі. Але якщо за якихось причин ви ще не скористалися цим інструментом, то готові разом з вами розібратись: як, нащо та для чого. Розберімось, у чому їх користь і як цим користуватися!

Спільні публікації — це інструмент, який дозволяє акаунтам об'єднуватися для публікації спільного контенту. Це чудовий спосіб охопити більшу аудиторію, отримати більше лайків, коментарів, репостів і збережень. Це позитивно впливає на статистику і видимість обох акаунтів. У результаті ваші показники ростуть, і всі задоволені!

АЛЕ В ЧОМУ Ж РІЗНИЦЯ МІЖ ЗВИЧАЙНОЮ ВІДМІТКОЮ ТА СПІЛЬНОЮ ПУБЛІКАЦІЄЮ?

При спільній публікації контент відображається відразу на двох акаунтах — твоєму та співавтора. А це означає, що охоплення та взаємодії ви збираєте разом. Це значно ефективніше, ніж звичайна відмітка, коли публікація не з'являється в акаунті партнера.

ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ?

1️⃣ Вибираємо контент для публікації

2️⃣ Натискаємо «Позначити людей»

3️⃣ Вибираємо «Запросити співавторів»

4️⃣ Вводимо нік потрібного акаунту

5️⃣ Натискаємо «Готово»

6️⃣ Публікуємо

Одразу після того, як партнер прийме ваше запрошення, публікація з’явиться і в його акаунті з позначкою про співпрацю.

КОМУ І ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНА ЦЯ ФУНКЦІЯ?

  • Бренди: спільні публікації дозволяють легко колабитися з іншими брендами, запускати спільні продукти, проєкти, проводити конкурси, обмінюватись аудиторією тощо.
  • Інфлюенсери: партнерські публікації з лідерами думок і блогерами — ідеальний формат рекламної інтеграції.
  • Експерти: навчальний або інформативний контент зі співавторами підвищує якість і довіру до ваших публікацій, особливо якщо запросити до співпраці цікавих, визнаних фахівців.

ЩО ВАЖЛИВО ПАМ'ЯТАТИ?

  • У спільній публікації може бути максимум 5 співавторів. Така кількість можлива лише в Instagram. У Facebook такого обмеження немає.
  • Можна спільно публікувати статичні пости, рилз або каруселі.
  • Якщо вас запросили стати співавтором, не забудьте прийняти запрошення! Або якщо ви плануєте рекламне просування спільної публікації, тоді бажано заздалегідь попередити вашого співавтора про це. Це перестрахує вас від того, що «ваше запрошення десь загубиться», або ви втратите час, бо «хтось щось пропустив».

Рекомендуємо публікації по темі