Укр Рус
Як підключити Instagram шопінг в Україні?

Як підключити Instagram шопінг в Україні?

  • 13 травня
  • читати 7 хв
Євген Римський
Євген Римський SMM Manager, засновник агентства FEED COMBO, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Instagram Shopping — унікальна функція, яка дозволяє відзначати товари у публікаціях.

Вона з'явилася у 2018 році та була доступна для низки країн. Згодом список доступних країн для підключення розширювався, але Україна так у ньому не з'явилася.

Офіційно підключити функцію на території нашої країни не можна, але є алгоритм, який дозволяє обминути обмеження. Про це сьогодні й поговоримо.

Позначки товарів у публікаціях

Користувач гортає стрічку та зустрічається з вашою публікацією. У нижній частині посту автоматично спливає повідомлення «Подивитися товари».

Тапнувши по будь-якій частині фотографії, ви побачите позначку товару з назвою та ціною, яка веде на сторінку із зазначеною продукцією. Функцію можна порівняти з відмітками людей у публікаціях. Додавати товари на фото та відео можна як у момент публікації, так і під час редагування.

Сторінка товару

Після підключення шопінгу у вашому профілі з'явиться кнопка «Відкрити магазин». При натисканні на неї відкриється повноцінна вітрина з добірками, ТОП-позиціями та акційними пропозиціями.

На сторінці товару буде назва, вартість, докладний опис та кнопка «Дивитись на сайті», де можна оформити покупку. Усі фото та відео, на яких було відмічено товар раніше, автоматично додаються до галереї сторінки.

Ваші клієнти зможуть зберегти товар до списку бажань або поставити запитання у direct — для цього є відповідні кнопки.

Статистика магазину

Ви зможете відстежувати всі взаємодії з товарами, переходи на сторінку товару, кліки на сайт та покупки. Також вам буде доступна статистика за популярними позиціями, списками бажань, виручкою та багатьма іншими показниками ефективності магазину. На сьогоднішній день цей функціонал не має альтернатив.

Вам відкриється можливість настроїти динамічний ретаргетинг і показувати рекламу зі схожими товарами з каталогу тим, хто цікавився раніше. Ви зможете повертати клієнтів, які кинули кошик та продавати повторно постійним покупцям.

У чому сенс?

Продаж через листування в директ — нормальна практика. Це просто один із видів купівельної поведінки. Ця аудиторія ставитиме питання, навіть якщо ціна буде вказана скрізь, де тільки можна.

Але є й інший сегмент аудиторії — ті, хто не хоче писати коментар «Ціна?», чекати на відповідь менеджера або шукати товар на сайті. Вони просто гортають стрічку далі, а ваш бізнес втрачає прибуток.

Сенс у турботі про своїх клієнтів: надайте їм комфортні умови для покупок.

Як підключається Instagram Shopping?

Процес можна розбити на 2 частини: технічну та тактичну.

Технічна частина

  • У вас має бути бізнес профіль Instagram
  • Профіль повинен бути прив'язаний до сторінки Facebook
  • Сторінку Facebook та профіль Instagram потрібно додати до Facebook Business Manager
  • У вас має бути сайт із товарами. Прості веб-сайти на конструкторах теж підходять.
  • Ви повинні підтвердити домен сайту у Facebook Business Manager
  • На сайті має бути встановлений піксель та налаштовані обов'язкові події: перегляд контенту, додавання в кошик, оформлення замовлення, покупка
  • З сайту потрібно сформувати фід даних із товарами та додати його до каталогу в розділі Commerce Manager
  • Тепер ставимо на паузу технічну частину та чекаємо, поки Commerce Manager зіставить події та каталог

Тактична частина

  • Знайдіть у Європі людину, якій довіряєте. Передайте їй доступ до облікового запису інстаграм. Переконайтеся, що у вас підключено двофакторну автентифікацію.
  • Вийдіть з облікового запису на території України. Це стосується всіх: співробітників, друзів, менеджерів із продажу. Доступ має здійснюватись лише з Європи чи інших регіонів, де дозволено Instagram Shopping. Ознайомитись з повним списком можна за посиланням.
  • Встановіть на телефон програму Meta Business Suite. Воно повністю замінить класичну програму Instagram. У вас будуть усі інструменти для роботи бізнесу: ви зможете створювати, редагувати публікації та історії, відповідати на коментарі та повідомлення у директ. Це офіційна програма, вашому акаунту нічого не загрожує. Додаток у Google Play тут. Додаток у App Store тут.
  • Працюйте у такому ритмі 3-4 тижні. Тим часом Instagram зрозуміє, що ви знаходитесь у регіоні, що підтримується. Перевірити доступність можна у розділі налаштувань у стандартній програмі. Ось як це виглядатиме:
  • Після розблокування функції вам потрібно буде надіслати заявку на підключення шопінгу. Робиться це також через стандартну програму Instagram. Там будуть прості питання, впораєтеся без проблем.
  • Через тиждень ви отримаєте повідомлення про підтвердження та зможете налаштувати магазин.
  • Для налаштування перейдіть в Commerce Manager і натисніть кнопку «Додати магазин».
  • Далі виконуйте інструкції, виберіть свій профіль Instagram і заповніть необхідну інформацію про магазин.

  • Перейдіть до конструктора магазину, щоб налаштувати зовнішній вигляд, добірки та акційні пропозиції.

Готово! Тепер ви зможете підвищувати конверсію і збільшувати прибути, а значить — впоратися з пріоритетним завданням для кожного менеджера SMM.

Якщо ви знову зайдете через стандартну програму в Instagram аккаунт на території України, у вас можуть забрати позначки товарів. Але при цьому вкладка магазину залишиться і працюватиме. Оновлення за фідом даних будуть надходити за розкладом.

Висновок

Ви, звичайно, можете не морочитися і далі зберігати ціни на товар в таємниці. Ну а якщо зберете продавати — підключайте шопінг і не витрачайте час на порожні листування ⚡️

Дізнайтесь про просування у Instagram на курсах SMM! Навчання ведуть практикуючі SMM менеджери та маркетологи 👇

Рекомендуємо курс по темі