Аналітика і доставлення листів в Email-маркетингу

Аналітика і доставлення листів в Email-маркетингу

  • 11 квітня, 2019
  • дивитись 67 хв
Дмитро Кудренко
Дмитро Кудренко CEO у eSputnik

Email-маркетинг — один з найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу для бізнесу. Він дозволяє вибудовувати пряму комунікацію між брендом (або бізнесом, компанією) і потенційними або існуючими клієнтами. Результат такої комунікації може виражатися як у збільшенні лояльності клієнтів до компанії, так і у збільшенні нових і повторних продажів, тобто іншими словами — утримання та повернення клієнтів.

Програма вебінару

  • головні метрики email-маркетингу
  • тактичні і стратегічні метрики
  • налаштування власних звітів
  • коротко про доставлення листів