Культура організації — це добре узгоджена сукупність організаційних, управлінських, технологічних та неформальних міжособистісних відносин, яка досягається при певному рівні розвитку управлінської діяльності та управлінських знань.
Програма
- Що таке культура організації, в чому вона проявляється;
- Які є класифікації та типи організаційних культур;
- Як зрозуміти, до якого типу належить ваша організація?
- Чи існує ідеальна культура?
- Наскільки існуюча культура підходить для досягнення цілей вашої компанії?
Захід відбудеться 14 серпня о 19:00 в Комп'ютерній школі Hillel за адресою: м Київ, вул. Мечникова, 14/1, 2-й поверх, офіс 222а. Участь у заході безкоштовна, необхідна попередня реєстрація.
Рекомендуємо публікацію по темі
Культура організації — це добре узгоджена сукупність організаційних, управлінських, технологічних та неформальних міжособистісних відносин, яка досягається при певному рівні розвитку управлінської діяльності та управлінських знань.