1
5

Оцінити

Статті читати 10 хв. 5 4 голоси 1814

Просування мобільного додатка за допомогою Facebook

У сучасному світі мобільний додаток є потужним маркетинговим інструментом. Все більше і більше людей використовують свої смартфони не тільки для дзвінків або прослуховування музики, а й для здійснення покупок, замовлення їжі, таксі, для онлайн платежів, вивчення мов і т.д. Сьогодні, коли конкуренція як за клієнта, так і за його увагу в Інтернеті дуже висока, мобільні додатки можуть допомогти вам встановити міцний зв'язок з користувачем або навіть зробити його шанувальником бренду.

Але не все так солодко, так як в Google Play store вже близько 3 млн додатків, а в Apple App store перевалило за 2 млн. Мотивування нового користувача завантажити ваш додаток може бути досить складним завданням. Тому один з кращих варіантів залучення нових користувачів у мобільний додаткок — це реклама Facebook. Більш того, за даними від AppsFlyer Performance Index, Facebook утримує лідируючу позицію в рейтингу ефективності.

Налаштування додатка та інтеграція Facebook SDK

Для просування мобільного додатка Facebook пропонує мета рекламної кампанії «Встановлення додатка». Алгоритми даної мети дозволяють отримати максимальну кількість встановлень або інших цільових дій (купівля, замовлення послуг і т.д). Але перш, ніж приступити до запуску даної кампанії, необхідно спочатку додати додаток у Business manager, а також розібратися, що таке Facebook SDK.

Для додавання нового додатка і присвоєння йому ID, зайдіть у «Панель додатка» і заповніть обов`язкові поля. Надайте URL-адресу «Політики конфіденційності» і не забудьте вибрати потрібну категорію. Також пройдіть верифікацію компанії і залиште контактні дані людини, яка буде відповідати за захист даних.

Після додавання платформи, на яку ви ставите свій додаток, встановіть потрібне вам SDK.

Facebook SDK — це комплекс засобів розробки, який дозволяє передавати дані про події з програми в Facebook, а також відстежувати і вимірювати дії, які люди виконують в додатку. Даний комплекс впроваджує розробник. Facebook надає повну інструкцію про впровадження, а також по налаштуванню тегів всередині програми для стандартних подій.

Результати можна переглядати в Facebook Ads Manager або в Facebook Analytics. За допомогою відслідковування дій можливо створити індивідуально налаштовані аудиторії і проводити кампанії з динамічною рекламою.

Крім стандартного набору засобів розробки є інтеграція з зовнішніми партнерськими системами. При підключенні аккаунта з їх допомогою, з'являється можливість передавати інформацію, щоб оптимізувати рекламу, створювати призначені для користувача аудиторії, розуміти окупність витрат і т.д. У Events Manager не забудьте налаштувати партнерський аккаунт і важливі для вашої компанії події.

Партнерські інтеграції, з якими зараз можна працювати:

  • Adjust
  • AppsFlyer
  • Branch
  • Kochava
  • mParticle
  • Segment
  • Singular

Створення рекламної кампанії з метою «Встановлення мобільного додатка»

При створенні кампанії з метою «Встановлення додатка», важливо обміркувати стратегію і варіанти орієнтування, які є для вас найбільш підходящими. Ключовий фактор — це визначення того, як виглядає ідеальний користувач для мобільного застосування. Хто з найбільшою ймовірністю встановить і буде здійснювати дії?

На щастя, Facebook дає можливість орієнтуватися на демографічні характеристики (вік, стать, геолокація), а також на потенційних користувачів, виходячи з інтересів і поведінки (бізнес, розваги, здоров'я, поведінка при покупці, сезонність і події і т. д.). Незважаючи на те, що деталізація таргетингу досить величезна, переконайтеся, що ви не робите її занадто вузькою, інакше можете обмежити охоплення своєї реклами. Щоб забезпечити автоматичну оптимізацію реклами Facebook, цільова аудиторія повинна бути мінімум 100 тис. людей.

Давайте приступимо до створення рекламної кампанії і детально ознайомимося з корисними параметрами орієнтування. У Ads Manager натискаємо кнопку «Створити». У вікні, вводимо назву кампанії і обираємо мету «Встановлення додатка».

Потрібно згадати, що для реклами під установки мобільного застосування, існує кілька важливих параметрів. Наприклад:

  • таргетинг в залежності від типу мобільного пристрою
  • швидкості мережевого підключення
  • кількості натиснутих оголошень
  • мобільних додатків, які використовував користувач

При створенні групи оголошення обов'язково вкажіть її назву і у вікні нижче оберіть потрібний вам додаток. Магазин додатків, в залежності від операційної системи сам підтягується (для ios — це iTunes, для Android — Google play).

Геолокація, вік і стать налаштовуйте в залежності від складеного портрета користувача програми. При цьому зверніть увагу на комірку детальний таргетинг, де можна додати або виключити інтереси, а також є опція включити розширення, при якому Facebook може оптимізувати рекламу і підвищити результативність, не звужуючи аудиторію. А в подальшому, отримати дані про найбільш конвертованій сегмент.

Стосовно вибору плейсменту, то, як показує практика, дроблення ні до чого хорошого не призводить і тому залишайте авто. Залежно від активності на різних плейсментах і в різний час доби, налаштування дозволить отримати кращий результат. Як наслідок, система Facebook легше адаптується і отримує більше сигналів для того, щоб отримати більш дешеві встановлення від користувачів.

Важливий параметр таргетингу — це визначення мобільного пристрою і операційної системи. Для збільшення кількості установок додатків потрібно орієнтуватися тільки на користувачів, у яких є пристрої під ваш мобільний додаток, щоб не витрачати даремно гроші і не викликати розчарування у користувачів. Тому перевірте, чи підключена потрібна ОС і версія, а також необхідні мобільні пристрої (дізнайтеся у розробника мінімальні вимоги по вашому додатку). Крім того, якщо додаток містить багато даних, і для завантаження може знадобитися швидке з'єднання, тобто можливість обрати таргетинг тільки на користувачів, які використовують Wi-Fi. Дана орієнтація також може допомогти збільшити кількість встановлень.

Facebook надає вибір різних подій додатки, які можна використовувати для оптимізації. Звичайно, на початкових етапах, краще сконцентруватися тільки на «встановленнях додатка». Але в подальшому якщо ви розумієте, що, крім установки, вас цікавлять дії, такі як покупка, реєстрація або перегляд контенту в додатку, тобто можливість оптимізуватися на подію.

Для цього в «Оптимізації для показу реклами» вибираємо «Події додатка», а в «Оберіть подію в додатку» додаємо подію, яка нас цікавить. При оптимізації під певну конверсію, оплата відбувається тільки за покази, обрати оплату за встановлення вам не вдасться.

Далі в «Вікно конверсії» встановіть часовий проміжок (час, який зазвичай проходить з моменту перегляду вашої реклами або кліка по ній до здійснення події в додатку).

Наступним етапом проставляємо контрольну ціну. Контрольна ціна — це ціна за результат «встановлення додатка», яку ви не хочете перевищувати на Facebook по завершенні початкового навчання. Але врахуйте, так як у вашого облікового запису недостатня історія встановлень, то це не дозволить почати використовувати подію білінгу для реклами з встановлення мобільних додатків. Щоб перейти з оплати за покази на оплату за встановлення потрібно мінімум набрати 50 встановлень на новому акаунті.

Стосовно «Типу доставки» — обирайте «Стандартно», так як тоді ваші витрати будуть контролюватися шляхом послідовного вимірювання, завдяки якому ваш бюджет не буде витрачатися занадто швидко.

Оформлення оголошень для збільшення обсягу трафіку

При розробці рекламного оголошення дуже важливо концентруватися на тому, щоб воно відображало суть вашого застосування і було орієнтоване на цільову аудиторію. На початкових етапах, тим більше якщо ви до цьому рекламували продукт або товари, посилаючись на сайт, а тепер почали просувати мобільний додаток, краще створювати креативи із зображенням або відео, на якому чітко видно мобільний телефон. Це інтуїтивно наштовхує користувача на те, що необхідно завантажити додаток.

Є досить докладні рекомендації з дизайна реклами (це розмір картинки, кількість тексту на ній і т.д), щоб гарантувати, що ваше відео або зображення будуть підходити для рекламної платформи. Плюс Facebook сам підказує ключові моменти.

Порада щодо заголовків і тексту — намагайтеся їх зробити максимально короткими і інформативними. Відомий факт, що найпопулярніший заголовок реклами на Facebook складається всього з чотирьох слів. Ваше завдання як мобільного маркетолога — донести до аудиторії основну мету мобільного додатка — цінність, яку продукт або послуга принесуть цій людині.

Інший варіант для вашого заголовка або тексту — це надати соціальне або експертне підтвердження, щоб переконати користувача Facebook завантажити додаток. Наприклад, можете використовувати відгуки клієнтів або інфлюенсеров як соціальний доказ або використовувати цифри, статистику для демонстрації цінності.

Тепер поговоримо про кнопку і заклик до дій (CPA). Найкращим вибором для кнопки в цьому випадку буде «Встановити», оскільки ви намагаєтеся змусити людей встановити додаток. Тим не менш, ви можете протестувати кілька інших версій, використовуючи кнопки призову дії, такі як «Грати», якщо ви рекламуєте гру, «В магазин» або «Завантажити» і т.д. в залежності від того, чим саме є ваш додаток.

На додаток до вибору правильного призову на кнопці, не забудьте чітко рекламувати переваги програми. Виділення цих переваг і сполучення їх з відповідним закликом може допомогти збільшити ефективність установки додатків. Якщо ваш додаток є магазином, то надання знижки в додатку буде величезною перевагою або якщо гра, то додаткові бали або фішки будуть також робити її більш привабливою. Плюс класичні маркетингові прийоми з обмеженням часу або викликом емоцій, теж в даному випадку працюють.

Цінність і актуальність відеореклами для даного виду компаній

Вже не перший рік відеореклама є більш клікабельною і більш прибутковою, ніж інші формати. Тому не відмовляйтеся від використання в своїх оголошеннях. Facebook розуміє цінність даного виду креативу, тому в самій системі можна зробити привабливі міні-кліпи використовуючи фото продуктів, сцени з ігрового додатку і т.д.

Отже, коротка інструкція зі створення відеокліпу в системі:

1. Створіть рекламне оголошення, введіть назву, оберіть потрібну сторінку, з якої буде крутитися ваша реклама і перевірте, чи правильно система підтягла дані про додаток.

2. В «Форматі оголошення» вибираємо «Кільцева галерея».

3. Відзначаємо «Відео/слайд шоу» і натискаємо на кнопку «Створити слайд-шоу». Відкривається вікно «Інструмент створення відео», тут представлені шаблони, які можна використовувати для створення реклами.

4. Обравши шаблон, далі завантажуйте картинки, система сама дає підказки. Також можете ввести текст і додати логотип (є функція завантажити свою картинку або використовувати ті, які пропонує Facebook).

Такі прості кроки дають можливість користуватися і тестувати відеорекламу. А якщо ви дійсно дозріли на створення відеороликів, то просто пам'ятайте, що більшість людей не будуть дивитися все відео цілком, тому створюйте відео до 30 секунд (в ідеалі до 15).

Зберігайте основний сюжет простим і точним. Добре відомо, що понад 60% відео, що проглядається на Facebook, без звуку. Тому переконайтеся, що ваш контент міг бути зрозумілий при вимкненому звуці. Транслюйте цінність свого додатка, розповідайте кумедні історії або демонструйте ігровий процес.

Висновки

Реклама на Facebook платформі — один з найбільш зручних варіантів розповісти користувачам про ваш мобільний додаток. Але потрібно пам'ятати, що тільки орієнтація на потрібну аудиторію і розробка правильних стратегій дасть можливість знизити загальну вартість процесу.

Схожі матеріали

Подпишитесь на рассылку
Компьютерной школы Hillel

Ви отримаєте:

  • Інформацію про корисні галузеві заходи
  • Цікаві статті IT-сфери
  • Новини Комп'ютерної школи Hillel