User Story
User Story — ефективний інструмент для визначення цільової аудиторії, швидкого формування розуміння її потреб, цілей і завдань, які відрізняються один для одного. Відповівши всього на три питання, ви з легкістю розберетеся з такими темами, як маркетингове позиціонування і визначення сегмента ринку і цільової аудиторії.
Як створити образ цільової аудиторії
Описуємо нашу цільову аудиторію в кілька ємних фраз. Головна мета — описати її образ, роль, як вона себе бачить або позиціонує.
Важливо розуміти його характеристику, як ця людина себе бачить, чим вона цікавиться: основні інтереси ми й виділяємо при складанні першого пункту.
Надалі це можна використовувати для прямого звернення до цільової аудиторії в питальній формі:
"Ти молода дівчина, яка захоплюється спортом? А ти вже чула .... "
Кілька прикладів User Story:
Як молода та енергійна дівчина
Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку
Як успішний бізнесмен
Бажання цільової аудиторії
Бажання і потреби нашого клієнта, в чому він найбільше зацікавлений. Які завдання він хоче закрити, який продукт він хоче отримати. Підставте сюди ваш продукт або категорію.
Кілька прикладів User Story «Як» та «Я хочу»:
Рекомендуємо публікацію по темі
Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття.
Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти.
Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу.
Підбирайте ключових персонажів, грунтуючись на своєму досвіді.
Зиск для цільової аудиторії
Результат/мета/зиск — прописуємо вигоду нашого клієнта, що йому дасть ваш продукт, який буде результат. Подумки переносимо людину в майбутнє, туди, де її бажання вже здійснено за допомогою вашого продукту/послуги і вона безсумнівно стане вашим покупцем.
Тут важливий саме кінцевий результат, який ваша цільова аудиторія бажає отримати. Саме її мета: «Не дриль, а дірка в стіні». Думайте про кінцеву вигоду вашого клієнта.
Рекомендуємо курс по темі
Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття. Щоб завойовувати погляди чоловіків.
Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти. Щоб відчувати себе частиною тематичного ком'юніті (бути в курсі всіх останніх трендів галузі).
Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу. Щоб отримувати дохід для свого бізнесу з соц-мереж.
Підбирайте ключових персонажів не просто навмання, а базуючись і підсумовуючи реальний досвід. Згадуйте своїх клієнтів, їх психотипи, можливо, ви маєте можливість задати питання клієнтам безпосередньо.