Укр Рус
User Story: визначаємо цільову аудиторію за трьома критеріями

User Story: визначаємо цільову аудиторію за трьома критеріями

  • 26 серпня, 2019
  • читати 3 хв
Владислав Вітько
Владислав Вітько Випускник Комп'ютерної школи Hillel

User Story

User Story — ефективний інструмент для визначення цільової аудиторії, швидкого формування розуміння її потреб, цілей і завдань, які відрізняються один для одного. Відповівши всього на три питання, ви з легкістю розберетеся з такими темами, як маркетингове позиціонування і визначення сегмента ринку і цільової аудиторії.

Як створити образ цільової аудиторії

Описуємо нашу цільову аудиторію в кілька ємних фраз. Головна мета — описати її образ, роль, як вона себе бачить або позиціонує.

Важливо розуміти його характеристику, як ця людина себе бачить, чим вона цікавиться: основні інтереси ми й виділяємо при складанні першого пункту.

Надалі це можна використовувати для прямого звернення до цільової аудиторії в питальній формі:

"Ти молода дівчина, яка захоплюється спортом? А ти вже чула .... "

Кілька прикладів User Story:

Як молода та енергійна дівчина

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку

Як успішний бізнесмен

Бажання цільової аудиторії

Бажання і потреби нашого клієнта, в чому він найбільше зацікавлений. Які завдання він хоче закрити, який продукт він хоче отримати. Підставте сюди ваш продукт або категорію.

Кілька прикладів User Story «Як» та «Я хочу»:

Рекомендуємо публікацію по темі

Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття.

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти.

Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу.

Підбирайте ключових персонажів, грунтуючись на своєму досвіді.

Зиск для цільової аудиторії

Результат/мета/зиск — прописуємо вигоду нашого клієнта, що йому дасть ваш продукт, який буде результат. Подумки переносимо людину в майбутнє, туди, де її бажання вже здійснено за допомогою вашого продукту/послуги і вона безсумнівно стане вашим покупцем.

Тут важливий саме кінцевий результат, який ваша цільова аудиторія бажає отримати. Саме її мета: «Не дриль, а дірка в стіні». Думайте про кінцеву вигоду вашого клієнта.

Рекомендуємо курс по темі

Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття. Щоб завойовувати погляди чоловіків.

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти. Щоб відчувати себе частиною тематичного ком'юніті (бути в курсі всіх останніх трендів галузі).

Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу. Щоб отримувати дохід для свого бізнесу з соц-мереж.

Підбирайте ключових персонажів не просто навмання, а базуючись і підсумовуючи реальний досвід. Згадуйте своїх клієнтів, їх психотипи, можливо, ви маєте можливість задати питання клієнтам безпосередньо.

Рекомендуємо публікацію по темі

Придбати подарунковий сертифікат

Придбати подарунковий сертифікат

Gift certificate background image Gift certificate background image