User Story: визначаємо цільову аудиторію за трьома критеріями

User Story: визначаємо цільову аудиторію за трьома критеріями

  • 26 серпня, 2019
  • читати 3 хв
Владислав Вітько
Владислав Вітько Випускник Комп'ютерної школи Hillel

User Story

User Story — ефективний інструмент для визначення цільової аудиторії, швидкого формування розуміння її потреб, цілей і завдань, які відрізняються один для одного. Відповівши всього на три питання, ви з легкістю розберетеся з такими темами, як маркетингове позиціонування і визначення сегмента ринку і цільової аудиторії.

Як створити образ цільової аудиторії

Описуємо нашу цільову аудиторію в кілька ємних фраз. Головна мета — описати її образ, роль, як вона себе бачить або позиціонує.

Важливо розуміти його характеристику, як ця людина себе бачить, чим вона цікавиться: основні інтереси ми й виділяємо при складанні першого пункту.

Надалі це можна використовувати для прямого звернення до цільової аудиторії в питальній формі:

"Ти молода дівчина, яка захоплюється спортом? А ти вже чула .... "

Кілька прикладів User Story:

Як молода та енергійна дівчина

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку

Як успішний бізнесмен

Бажання цільової аудиторії

Бажання і потреби нашого клієнта, в чому він найбільше зацікавлений. Які завдання він хоче закрити, який продукт він хоче отримати. Підставте сюди ваш продукт або категорію.

Кілька прикладів User Story «Як» та «Я хочу»:

Рекомендуємо публікацію по темі

Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття.

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти.

Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу.

Підбирайте ключових персонажів, грунтуючись на своєму досвіді.

Зиск для цільової аудиторії

Результат/мета/зиск — прописуємо вигоду нашого клієнта, що йому дасть ваш продукт, який буде результат. Подумки переносимо людину в майбутнє, туди, де її бажання вже здійснено за допомогою вашого продукту/послуги і вона безсумнівно стане вашим покупцем.

Тут важливий саме кінцевий результат, який ваша цільова аудиторія бажає отримати. Саме її мета: «Не дриль, а дірка в стіні». Думайте про кінцеву вигоду вашого клієнта.

Рекомендуємо курс по темі

Як молода та енергійна дівчина. Я хочу мати ефектне і яскраве плаття. Щоб завойовувати погляди чоловіків.

Як розумний хлопець з тягою до саморозвитку. Я хочу відвідувати добірні тематичні івенти. Щоб відчувати себе частиною тематичного ком'юніті (бути в курсі всіх останніх трендів галузі).

Як успішний бізнесмен. Я хочу мати грамотну SMM-стратегію свого бізнесу. Щоб отримувати дохід для свого бізнесу з соц-мереж.

Підбирайте ключових персонажів не просто навмання, а базуючись і підсумовуючи реальний досвід. Згадуйте своїх клієнтів, їх психотипи, можливо, ви маєте можливість задати питання клієнтам безпосередньо.

Рекомендуємо публікацію по темі