Чи можуть соціальні мережі допомогти при працевлаштуванні? Частина II

Чи можуть соціальні мережі допомогти при працевлаштуванні? Частина II

  • 15 лютого, 2016

У минулій статті ми постаралися розібратися в тому, як створити правильне враження про себе у соціальних мережах. Зараз же спробуємо зрозуміти, як використовувати соціальні мережі з точки зору підготовки до зустрічі з рекрутерами.

Стаття несе рекомендаційний характер і трохи ідеалізована. Проводячи аналогію з бізнесом, нам потрібно оцінити свою цільову аудиторію (роботодавців), дізнатися їх інтереси і потреби, і надати свій продукт (навички і знання) в кращому світлі. Зрозуміло, в момент, коли клієнт готовий купити.

Як вчинив би я, якщо хотів би стати частиною великої IT-компанії.

  1. Знайдіть цікаві компанії

Створіть список компаній про які ви чули хороші відгуки і в яких хотіли б працювати. Знайдіть ці компанії у Facebook і LinkedIn, підпишіться на їх оновлення. Для Facebook є своя хитрість.

Зробіть все можливе, щоб точно отримувати всі новини компанії в свою стрічку новин. Це дозволить вчасно дізнаватися про проекти та ініціативи компанії. Що стане корисним знанням на інтерв'ю. А якщо буде опублікована вакансія, то ви, швидше за все, її точно не пропустите.

LinkedIn не є найцікавішою соціальною мережею для молоді і рекрутери не шукають там junior-фахівців. Але мати там акаунт не завадить, як і відстежувати компанії, які подобаються.

2. Знайдіть рекрутерів

Якщо ви прочитали першу частину статті і прислухалися хоча б до частини рекомендацій, то наступним кроком може стати дружба з рекрутерами і HR-фахівцями. Дружба з ними не тільки дасть вам інформацію про пошук фахівців з перших рук, але і дозволить заочно познайомитися перед можливою співбесідою. УВАГА, перед цим кроком ваш особистий аккаунт вже повинен поповнюватися тематичними публікаціями, які покажуть, хто ви і чим займаєтеся. У цьому випадку ймовірність дружби збільшується.

Не поспішайте стверджувати «я не буду дружити з незнайомими людьми». Це інтернет і правила спілкування трохи простіші, ніж на вулиці. Немає нічого поганого в тому, щоб подружитися з цікавою людиною, читати і «лайкати» її новини, іноді питати його експертну оцінку. Але це в тому випадку, якщо інтернет-симпатія буде взаємною.

Як знайти рекрутерів?

Переведіть мову користування Facebook на English US. У пошуковому рядку введіть англійською мовою пошукової запит. Наприклад, «peoples who work as a recruitments».

Такі запити можуть бути різними. Не бійтеся експериментувати зі словами Recruitment Manager, HR director. Можна навіть спробувати «people who work at vertamedia». Можливо рекрутера ви не знайдете, але знайдете інших цікавих ключових фахівців. Є ймовірність, що ви ще зустрінетеся на який-небудь конференції. Буде здорово, якщо зможете підтримати з ним розмову на актуальні теми.

Що робити далі?

Відстежувати новини людей. Після додавання в друзі випадає список функцій, одна з них - «Додати в інший список». Сміливо тиснемо на нього.

У вас з'являється функція, як би це не цинічно звучало, сортувати друзів. Створіть окремий список для відстеження публікацій рекрутерів.

Цей список завжди буде доступний за посиланням www.facebook.com/bookmarks/lists. Клікнувши на створений список, ви побачите стрічку всіх публікацій від людей, які в цьому списку складаються. Так ви точно не пропустите жодного важливого повідомлення.

3. Будьте в курсі

Ще одна невелика хитрість, щоб не упустити інформацію від поважної людини. Після підтвердження дружби поставте галочку навпроти «отримувати повідомлення». Залишайтеся в курсі проектів ключових осіб компанії і людей, що приймають рішення.

У висновку статті напишу, що при використанні будь-яких інструментів по роботі з інформацією, головне — залишатися людяним і чесним. У вас все вийде!