1
4.7

Оцінити

Статті 4.7 12 голосів 1119

3 міфи по роботі з аудиторією в Instagram

Ми прийняли рішення про просування в Instagram особистого блога, власного або бізнесу наших клієнтів.

Головний актив Instagram — це люди, які в ньому сидять. Завдання будь-якого бізнес-профілю — вибудувати співтовариство навколо свого бренду, щоб постійно підігрівати до себе інтерес аудиторії і завойовувати частину уваги своїх передплатників.

Що значить просування в інстаграмі?

Аудиторію можна легко купити або накрутити за допомогою безкоштовного сервісу!

Тільки Інстаграм може вивести вас у ТОП. Біржі з обміну лайками, IT-компанії, On the top і т.д. — марні.

Чому?

  • Люди вже менше звертають увагу на кількість аудиторії і більше помічають якість.
  • У накрутці беруть участь в основному боти, які будуть мертвим вантажем заважати вашому профілю вийти в органічне зростання за рахунок нульової залученості.
  • Інстаграм штрафує акаунти, які займалися накруткою, блокуванням або зниженням позицій у видачі стрічки.

А якщо я візьму участь у giveaway?

На giveaway інстаграм, де близько 100 спонсорів, розіграш розрахований на широку аудиторію. Тому там у надлишку фейкових акаунтів і нецільової аудиторії.

Чому?

  • Після конкурсу ці фейки знижують залученість, охоплення і висять мертвим вантажем у числі підписників.
  • Наступні пару місяців вас чекає безліч відписок.
  • Навіть якщо гівевей в інстаграм окупився декількома замовленнями, доведеться приділити більше часу, щоб повернути охоплення на колишній рівень.

Тоді буду просуватися тільки через массфоловінг?

Массфоловінг або масслайкінг вже давно втратили свою актуальність. Але їх продовжують використовувати?

Вся суть в алгоритмі. Ми всі використовуємо одні й ті джерела. Підписуючись на певних людей або хештеги, ми підштовхуємо таких же ботів массфоловінгу підписуватися на нас і за рахунок цього відбувається «зростання популярності аккаунта». Такий метод працює тільки для розвитку особистих блогів, звичайні люди не звертають уваги на те, що наша «автомийка» на них підписалася.

Чому?

  • Інстаграм офіційно заборонив массфоловінг — робіть це на свій страх і ризик.
  • У відповідь на вас також буде підписуватися величезна кількість комерційних акаунтів, ботів, які будуть знижувати вам рівень залученості.
  • Це не приносить продажів.

Як правильно просувати Інстаграм? План дій

  • Представляємо обличчя своєї аудиторії.

Хто вони? Що люблять? Де живуть? І навіть скільки заробляють? Відповіді допоможуть зробити ваш контент більш цікавим для них, а ваш бізнес більш спрямованим і сегментованим.

  • Оформляємо особистий профіль.

Оцінюють по одягу. Значить до зовнішнього вигляду, оформлення бізнес-профілю не повинно бути претензій.

  • Публікуємо цікавий і корисний контент.

Мінімум 15 публікацій з красивим і лаконічним візуалом, які пояснюють: хто ми, чим займаємося, якої користі очікувати від читання нашого Instagram.

  • Підвищуємо охоплення за допомогою офіційних інструментів.
  • Натискаємо кнопку просувати, вибираємо підвищення охоплення як мету просування і бюджет мінімум від 3 $ на день.
  • Ми вже знаємо свою аудиторію, ми знаємо, що їй цікаво. Робимо базові налаштування аудиторії через рекламний кабінет в Instagram і запускаємо публікацію.

Важливий момент: просування в Instagram краще працює, якщо налаштовувати рекламу з самого Instagram аккаунта.

  • Інтерактиви та колаборації.

Працюємо з нашою аудиторією, розігруємо подарункові сертифікати, послуги. Вітаємо людей зі святами. Просимо залишати коментарі. Робимо все, щоб люди отримували задоволення і мотивацію взаємодіяти з нашим профілем.

Якщо ви дочитали до цього моменту про те, як правильно просувати Інстаграм, значить у вас є посидючість і наполегливість, а головне бажання розвинути свій Instagram. Головне, робити це поступово, протягом довгого часу і досягти результату в довгостроковій перспективі.

Схожі матеріали

Подпишитесь на рассылку
Компьютерной школы Hillel

Ви отримаєте:

  • Інформацію про корисні галузеві заходи
  • Цікаві статті IT-сфери
  • Новини Комп'ютерної школи Hillel