Створення успішної відеоігри виходить далеко за рамки простої крутої ідеї. Це подорож, яка передбачає ретельне планування, командну роботу та багато важкої праці на кожному етапі.
Від мозкового штурму початкової концепції до підтримки гри після її випуску, кожен крок має вирішальне значення для втілення вашого бачення в реальність і надання користувачу задоволення від гри.
Тестування і маркетинг перед запуском є вирішальними для успішного релізу. А в майбутньому розробки ігор також буде пов’язана з досягненнями таких технологіях, як віртуальна та доповнена реальність.
Сергій Найденко, 3D Artist у DCoast Design studio, розповість про ключові етапи розробки гри та пояснить, як кожен з них формує кінцевий продукт.
Програма
- На які етапи ділиться розробка ігор
- Чи потрібен гейм-документ для того, щоб почати створювати свою гру мрії
- Хто такі 3D художники та гейм дизайнери
- Яка роль QA в теперішніх реаліях індустрії
Спікер
Захід відбудеться 9 січня o 19:00 в онлайні
Посилання на трансляцію надходить за 1 годину до початку на вказану пошту при реєстрації. Захід безкоштовний.
Час вказано у часовому поясі Europe/Kyiv
- Київ — 19:00