Онлайн майстер-клас «Використання AI в рекламних сервісах»
Штучний інтелект (ШІ, AI), який використовується в якості загального терміна для опису технологій, які можуть імітувати людський інтелект, актуальний в ряді секторів бізнесу. Методи ІІ в маркетингу вчать комп'ютери аналізувати дані, ініціювати події на основі отриманих результатів, допомагають забезпечити персоналізований досвід для своїх клієнтів.
Павло Хазов розскаже про можливості використання штучного інтелекту в рекламних сервісах.
Штучний інтелект (ШІ, AI), який використовується в якості загального терміна для опису технологій, які можуть імітувати людський інтелект, актуальний в ряді секторів бізнесу. Методи ІІ в маркетингу вчать комп'ютери аналізувати дані, ініціювати події на основі отриманих результатів, допомагають забезпечити персоналізований досвід для своїх клієнтів.
Павло Хазов розскаже про можливості використання штучного інтелекту в рекламних сервісах.
Програма
- Штучний інтелект в маркетингу;
- Навіщо його застосовують;
- Приклади використання та які результати він дає.
Після реєстрації запрошення з посиланням прийде вам на пошту.
Схожі матеріали
- На вагу золота: як змусити відгуки збільшити продажі?
- 71
- 3
На вагу золота: як змусити відгуки збільшити продажі?
читати 7 хв - Епоха відгуків: а хто, на вашу думку, приймає рішення?
- 85
- 2
Епоха відгуків: а хто, на вашу думку, приймає рішення?
читати 10 хв - Як продавати на Amazon: бізнес на Амазон в Україні
- 12045
- 31
Як продавати на Amazon: бізнес на Амазон в Україні
-
Валерія Тимчук SEO Specialist у Websearch