User Story Mapping: як створити план з розробки

User Story Mapping: як створити план з розробки

  • 10 червня, 2022
Анастасія Зіменкова
Анастасія Зіменкова Project Manager у Raiffeisen Bank Aval, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Карта історій користувача допомагає організувати власні історії в єдину модель.

Вона необхідна для розуміння функціональності системи, виявлення прогалин і упущень у роботі, і навіть ефективного планування розвитку продукту.

Анастасія Зіменкова, Project Manager в Raiffeisen Bank Aval, розповідає, що таке картування історій користувача, як до нього готуватися і як його проводити.

Ви дізнаєтеся, що таке User story mapping, зможете структурувати та створити план розробки продукту, функціоналу та фіч.

Програма:

  1. Підготовка до планування фіч у проекті
  2. Що таке User Story Mapping
  3. Як до нього підготуватися та провести
  4. Frame — who, why,what
  5. Frame Kano

Рекомендуємо курс по темі