Meta повертає 28-денну атрибуцію та звіти про конверсію в розбивки: що це означає для таргетологів

  • 128
  • 2
  • 23 листопада, 2022
  • читати 10 хв
Нікіта Наконечний CMO у Altego Agency, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Зміст

Чому це взагалі новина, а кожен таргетолог зараз радіє?

Давайте для початку розберемось, що таке атрибуція.

Атрибуція — це обмежений проміжок часу, під час якого конверсії зараховуються вашим оголошенням. До оновлення період атрибуції був 7 днів після кліку і день після перегляду.

Конверсія — цільова дія, яку виконує ваш потенційний клієнт. Наприклад, натискає кнопку «Додати в кошик».

Щоб легше було уявити, давайте розберемо конкретний приклад.

Ви запустили рекламу, потенційний клієнт побачив ваше оголошення й перейшов на ваш сайт. Але не зробив жодної дії на сайті — подивився й через певний час вийшов. А через два дні ця ж сама людина згадала, що бачила рекламу, загуглила вас і купила продукт. І цю конверсію буде зараховано Метою в ваше оголошення.

Тобто якщо аудиторія робить цільову дію в проміжок 7 днів після того, як натисне на оголошення чи в той самий день, як побачить рекламу, то ця дія буде показана в вашому рекламному кабінеті. А от якщо це станеться на 8 день, то Мета цього вже не побачить.

Раніше атрибуція була 28 днів, але після оновлення iOS14.5 вона була скорочена до 7. І весь цей час нам було складніше визначити зв'язок між нашою рекламою й дією клієнта. Адже досить часто, щоб клієнт придбав щось або хоча б залишив заявку, йому потрібно показати рекламу далеко не один раз. А віддавати всі лаври останньому кліку неправильно, бо якби не попередня реклама, то і ця б не спрацювала.

Коли була 28-денна атрибуція, то ми боялись, шо Фейсбук може завищувати результати. Але як тільки це зникло, то страх переріс в паніку через падіння конверсій. Особливо це вдарило по бізнесу, де період прийняття рішень більше 7 днів.

Повернення 28-денної атрибуції

Це стало можливим через те, що Мета повернула пункт аналітики «Порівняти налаштування атрибуції» у жовтні. Цей параметр знаходиться в Стовпцях, в самому низу.

І сама функція виглядає тепер ось так:

Тепер ви можете додати стовпець для 28-денного кліку, щоб переглянути, скільки конверсій відбулося в цьому вікні, незалежно від ваших налаштувань атрибуції.

Але і це ще не все. Мета повертає назад розбивки для конверсій, які також були скасовані через iOS 14.5.

Чому Мета повертає це все прямо зараз?

Офіційної заяви Мета з цього приводу немає, але це не значить, що ми не можемо дещо припустити.

Спроба повернення до минулих часів йде вже 18 місяців, під час яких Мета активно покращувала машинне навчання й не скупилась на найкращих програмістів, яких переманювали з провідних компаній. І схоже на те, що тепер Мета може обійти всі обмеження приватності, які є у Apple, або які будуть у Android.

Що робити таргетологам?

Все просто. Дії таргетологів на цю інформацію будуть різною. Таргетолог новачок ймовірно навіть не знає, як працювати з атрибуцією. А Senior таргетолог тепер використає 28-дену атрибуцію та розбивки, щоб виявити більше переходів і показати клієнтам успішність своїх оголошень.

Тож моя порада — не бійтесь використовувати цю частину аналітики реклами. Адже шлях клієнта часто займає більше семи днів після кліку.

А якщо ви відчуваєте, що вам не вистачає знань, то сміливо йдіть на відповідні курси та читайте профільні статті. Це допоможе вам різко набратись досвіду.

Рекомендуємо курс по темі