Як правильно структурувати рекламний обліковий запис

Як правильно структурувати рекламний обліковий запис

  • 30 червня, 2022
  • читати 10 хв
Анна Корнієнко
Анна Корнієнко Senior Media Buyer у ArtAds Digital Agency, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Завдання #1 перед запуском реклами — продумати та правильно структурувати обліковий запис Google Ads.

Це потрібно для того, щоб:

  • Легко аналізувати рекламні кампанії, групи оголошень, ключові слова та націлення
  • Мати можливість швидко відключити рекламу на певну групу товарів чи послуг, якщо це потрібно
  • Призупиняти рекламу на деяких пристроях та містами чи областями
  • Ефективно розподіляти бюджет
  • Розуміти, який тип кампаній використовувати для яких цілей

А тепер пройдемося по етапах:

Ділимо на категорії

Для початку розберемося із структурою сайту. Якщо ви продаєте товари чи послуги, швидше за все вони поділяються за категоріями. На кожну категорію найкраще зробити окрему кампанію.

Розглянемо два приклади:

1. Сайт з товарами (інтернет-магазин одягу)

Припустимо, ми продаємо п'ять категорій товарів:

  • Жіночі футболки
  • Чоловічі футболки
  • Жіночі сукні
  • Чоловічі шорти
  • Дитячий одяг

Під кожну категорію створюємо окрему кампанію:

2. Сайт із послугами (салон краси в Одесі).

Розберемо структуру для салонів краси, в якому є категорії:

  • Перукарські послуги для жінок
  • Перукарські послуги для чоловіків
  • Косметологічні процедури
  • Манікюр та педикюр

Розбираємось із пристроями, на яких хочемо показувати рекламу

Це Мобільні телефони, Планшети та Комп'ютери. Є можливість коригування ставок з пристрою для кожної кампанії:

Рекомендую створювати різні кампанії під різні пристрої. Це можна легко зробити, скопіювавши кампанію та задавши коригування ставок —100% на неактивні пристрої для кампанії.

Наприклад, ви хочете створити кампанію під Mobile — значить необхідно задати коригування ставок —100% для планшетів та комп'ютерів.

Дуже важливо, щоб сторінки на сайті швидко навантажувалися на всіх пристроях, і була версія під мобільні пристрої.

Перевірити свій сайт можна на цих сервісах:

Візьмемо приклад сайту послуг салону краси та послугу перукаря для жінок.

У нас на 1 категорію має бути три кампанії з пристроїв:

Розділивши таким чином кампанії, буде можливість:

  • Ставити ставки окремо на кожному пристрої
  • Аналізувати, які ключові слова або таргетинг краще працюють на певному пристрої
  • Краще оптимізувати кампанії, бюджет та оголошення
  • Відключати рекламу на неефективних пристроях

Групуємо ключові слова у пошуковій мережі

Точне входження запиту як у тексті оголошення, так і в заголовках допоможе забезпечити високий рейтинг оголошення. Чим вище рейтинг оголошення, тим меншу ставку можна робити для того, щоб з'являтися високої позиції.

Текст повинен містити:

  • Потрібну інформацію користувача
  • Ключові слова
  • Заклик до дії
  • Потрібну інформацію користувача

Щоб в оголошенні можна було прописати максимальну кількість слів із запиту, необхідно ці запити розгрупувати. У кожній групі об'яв збирайте ключові слова, які можна використовувати в заголовках та описах.

Наприклад:

Конкуренція за Низько/Середньо-частотним запитам нижче, намагайтеся знаходити ці Ключові слова. Така тактика допоможе збільшити кількість переходів, заощадивши кошти.

Групуємо кампанії у КМС

У контекстно-медійній мережі під час створення об'яв розділіть ВСІ таргетинги на окремі групи об'яв.

Наприклад, ви хочете показувати оголошення користувачам, які цікавляться різними марками автомобілів:

Визначте кожний інтерес до окремої групи оголошень. Створюйте оголошення відповідно до інтересу користувача.

Це дозволить аналізувати та визначати найефективніші таргетинги для бізнесу, оптимізувати кампанії, підвищуючи ставки для більш конверсійних аудиторій.

Розділяйте демографію, показуючи різні оголошення для чоловіків та жінок, або користувачам певного віку (якщо у вашому бізнесі це є актуальним).

Відокремлюємо КМС від пошуку та інших видів кампаній

Коли ви створюєте КМС кампанію, вона повинна мати відповідний тип, якщо ви налаштовуєте кампанію в пошуку — відокремлюйте її від КМС. Не змішуйте різні типи в одній кампанії.

Якщо рекламна кампанія використовує оголошення в Пошуку та КМС одночасно, CTR такого оголошення буде вважатися середнім, а CPC доведеться платити вище.

Структуруйте правильно Рекламний обліковий запис Google Ads та отримуйте найвищі результати від кампаній!