Динамічна реклама в Facebook: що це і як її налаштувати

Динамічна реклама в Facebook: що це і як її налаштувати

  • 12 листопада, 2019
Альбіна Трачук
Альбіна Трачук SMM-фахівець в Autodoc у Autodoc

У світі, сповненому рекламою, щоб якось утримати увагу і зацікавити потенційного клієнта потрібно використовувати оголошення, які будуть більш цілеспрямованими і актуальними. Звичайно, один з варіантів — це більше завантажувати і тестувати нові креативи або використовувати варіант більш персоналізований, такий як динамічна реклама в Facebook.

Тому в даній статті я познайомлю вас з динамічної рекламою:

  • детально і зрозуміло поясню, як налаштовувати рекламну кампанію з динамічним креативом;
  • розповім, що таке Pixel і навіщо він потрібен;
  • проясню, як створювати і користуватися каталогом товарів;
  • покажу, які бувають аудиторії для динамічних креативів;
  • познайомлю з додатковими можливостями оформлення реклами;
  • поділюся маленькою плюшкою, про яку хороші маркетологи мовчать, а погані толком не знають.

Що таке динамічна реклама

Динамічна реклама у Facebook автоматично показує продукти користувачам, які проявили до них інтерес на вашому сайті і додатку, а також показує потенційним клієнтам, навіть якщо вони не взаємодіяли з вами.

Однією з особливостей динамічної реклами є те, що Facebook не прив'язаний до cookie сайту і показує рекламу певному користувачеві незалежно від того, з якого пристрою або програми він заходив на сторінку.

Приклади динамічної реклами:

Примеры динамической рекламы
Примеры динамической рекламы

Оголошення можуть бути показані у стрічці новин, в правій колонці Facebook, у стрічці Instagram і в мережі Audience Network.

Щоб успішно налаштувати динамічну рекламу продуктів необхідно зробити наступне.

Налаштування Pixel

Pixel — це інструмент аналітики, який отримує дані про події, що відбуваються на вашому сайті: перегляд товару, додавання в корзину, покупка і т.д. Простіше кажучи, Pixel дає зрозуміти Facebook, яким людям показувати вашу рекламу в залежності від тих дій, які вони скоїли на вашому сайті.

Створення та налагодження:

→ Відкрийте Events Manager

→ Потім Pixel

→ Натисніть Створити Pixel

Налаштування Pixel

Коли він буде створений, необхідно розмістити згенерований код на вашому сайті. Залежно від того, як влаштована у вас система роботи з сайтом, є різні варіанти установки коду.

Звичайно, після цього необхідно налаштувати події, щоб правильно вибудувати воронку взаємодії з клієнтом. Події — це дії клієнта на сайті (перегляд товару, покупка і т.д.).

Зверніть увагу, що є стандартні події, такі як:

  • ViewContent — перегляд певного продукту;
  • AddToCart — додавання до корзини;
  • Purchase — здійснення покупки.

Всі стандартні або персоналізовані події супроводжуються певними параметрами, які надають додаткову інформацію.

Моя порада, якщо ви не хочете морочитися, то використовуйте при установці пікселя Google Tag Manager.

Для того, щоб перевірити чи правильно працює Pixel і відпрацьовуються чи всі події, спробуйте скористатися Facebook Pixel Helper.

Після встановлення плагіну в браузері Google Chrome, відкрийте ваш сайт, зробить цільову дію, потім відкрийте іконку розширення в правому верхньому куті. Події повинні відображатися і бути відзначені зеленої галочкою.

Facebook Pixel Helper

Створення каталогу продуктів

Каталог — це згрупований набір даних, в якому зберігається інформація про товари, таку як бренд, назва продукту, ціна тощо

→ Зайдіть до Catalog Manager

→ Оберіть «Створити каталог» → визначитеся з типом каталогу:

  • Електронна комерція;
  • Туризм;
  • Нерухомість;
  • Автомобілі.

→ Оберіть спосіб додавання товарів у каталог

→ У спадному меню вкажіть компанію, до якої відноситься ваш каталог

→ Введіть назву каталогу

→ Натисніть кнопку «Створити»

Рекомендуємо курс по темі

Створення каталогу продуктів

Тепер, коли каталог створено, ви можете додати свій асортимент з товарами, але при цьому, обираючи спосіб внесення позицій у каталог, потрібно відштовхуватися від кількох факторів: типу каталогу, величини асортименту і частоти його зміни.

Створення каталогу спочатку було тільки ручним процесом, який включав експорт файлу CSV або XML, що містить основні атрибути продукту, хоча і зараз, як і раніше, використовується даний спосіб для невеликих каталогів, але якщо ваш асортимент розміщений на торгових платформах, то більш ефективним рішенням буде вибір «Підключення платформи електронної комерції».

Або level-up, якщо у вас каталог містить десятки тисяч товарів, то в даному випадку вам не обійтися без Catalog Batch API.

Рекомендуємо публікацію по темі

Щоб не зациклюватися на кожному із способів додавання асортименту, розглянемо поки найпростіший варіант — додавання за допомогою фида даних. Формати, які на даний момент підтримує Facebook — CSV, TSV і XML (RSS / ATOM).

Після того, як ви створите файл з даними і додасте необхідні стовпці, введіть інформацію про товари, ця інформація буде відображатися в рекламі, але врахуйте, щоб не виникало помилок, назву стовпців необхідно вказувати англійською і, відповідно, не забувати оновлювати інформацію про товари.

Моя порада: перед завантаженням файлу краще перевіряти його у відладчику фіда товарів.

А щоб завантажити сам фід у каталог:

→ Відкрийте Catalog Manager

→ Оберіть каталог

→ Виберіть «Джерела даних про товари»

→ Натисніть «Додати джерело даних»

→ Оберіть «Використовувати фіди даних»

→ Натисніть «Далі»

Якщо ви часто оновлюєте асортимент, то краще вибирати автоматичний спосіб завантаження даних.

→ Вкажіть назву вашого файлу і оберіть тип валюти → Завантажте файл фіда даних

Вітаю, ваш каталог готовий!

Бажано перевіряти його час від часу, щоб переконатися, що синхронізація працює правильно і при зіставленні аудиторії немає помилок.

→ Заходимо в «Ресурси»

→ Каталоги

→ Обираємо необхідний нам каталог

→ В меню управління «Діагностика» — це область, де Facebook дає огляд будь-яких змін, які необхідно внести.

Встановили Pixel і створили каталог, тепер для подальшої роботи необхідно їх зв'язати. Для цього:

→ Відкрийте Catalog Manager

→ Натисніть «Налаштування»

→ Оберіть «Редагувати»

→ Оберіть потрібний pixel

→ Натисніть «Готово»

Тепер можна дізнатися, скільки позицій асортименту готове до використання в динамічній рекламі Facebook.

Групи товарів

Якщо у вас є потреба показувати тільки певні товари або ви вирішили в подальшому використовувати кампанії з настройками «перехресні або додаткові продажі», то необхідно в каталозі створити групу продуктів:

→ Відкрийте Catalog Manager

→ Натисніть «Групи товарів»

→ «Створити групу товарів»

Створити групу товарів

Потім, використовуючи фільтри, сформуйте потрібну вам групу або, якщо у вас немає величезного каталогу, можете створити набір вручну, вибравши кожен продукт окремо.

Вибрати товари вручну

Створення кампанії для динамічної реклами

Для створення кампанії:

→ Переходимо в Ads Manager

→ Натискаємо на рівні кампаній кнопку «Створити» в лівому верхньому кутку

→ Обираємо мету «Продажі товарів з каталогу»

→ Вказуємо назву кампанії

→ Обираємо потрібний каталог

Оптимізуємо бюджет (краще вже робити це на рівні кампанії, так як Facebook оголосив, що найближчим часом всі бюджети будуть переведені з груп оголошень на рівень вище)

→ Переходячи на рівень групи оголошень, необхідно вказати групу товарів, яку будете використовувати.

Тепер можна перейти до вибору аудиторії:

  • Перенаправити людей, які взаємодіяли з сайтом (ремаркетинг);
  • Зорієнтувати на потенційних клієнтів, якщо вони навіть не взаємодіяли з сайтом.

Для ремаркетингу найпримітивнішою, але в той же час однією з найдієвіших аудиторій є «Бачили або додали в кошик, але не здійснили покупку». Виберіть тимчасове вікно, яке відповідає вашим цілям.

Вибір аудиторії

Хочу звернути вашу увагу на налаштування аудиторій, якими багато хто нехтує, але які також дуже добре спрацьовують. «Продаж дорожчих або додаткових товарів або послуг» (up - sell) — це ще один варіант ремаркетингу, коли користувач переглядає товари з однієї групи товарів, а потім знайомиться з продуктами з іншої групи за допомогою реклами.

Процес продажу не закінчується після першої покупки, з'являється можливість створити перехресні продажі. Наприклад, демонструючи аксесуари, які доповнюють продукт (телефон — чохол для телефону або туфлі — сумочка і т.д.)

Переходимо до широкого таргетингу: параметри аудиторії такі ж, як і для будь-якого іншого типу кампанії. Але для того, щоб їх налаштувати, ви повинні повною мірою розуміти, хто є вашою цільовою аудиторією. А в іншому Facebook сам буде автоматично показувати актуальні для користувачів продукти з вашого каталогу.

Вибір аудиторії для кампанії

Налаштування реклами

Незалежно від того, яку аудиторію ви обрали, налаштування для динамічної реклами буде однаковою, але вона суттєво відрізняється від настройки звичайної реклами. Плюсом є те, що каталог більшу частину роботи робить за вас.

Грунтуючись на своєму досвіді, можу сказати, що найбільш ефективний і поширений формат — це «кільцева галерея» (карусель). Зображення підтягуються з каталогу, тому залишається тільки ввести заголовок, текст оголошення та проставити потрібні посилання.

Скористайтеся кнопкою «+» для доступу до динамічних параметрах, можна додати: бренд, назву продукту, опис, ціну і т.д.

Тепер перейдемо до оформлення зображення. Хоча зображення заповнюються з каталогу, можна застосувати деякі налаштування, які допоможуть урізноманітнити креатив: рамки, логотип, додаткова інформація про продукт: ціна, знижка і т.д.

→ Натисніть «Налаштувати зображення»

Настройка динамической рекламы

Перше, що можна побачити, це можливість використовувати інформацію з каталогу. Дані параметри працюють так само, як динамічні наповнювачі для тексту, але в цьому випадку створюються динамічні накладення для зображень. При виборі параметра можна налаштовувати його колір, розташування, шрифт, форму і навіть ступінь прозорості.

Друге, з чим можна попрацювати для створення більш клікабельно креативу — це рамка. Рамка може включати логотип бренду або може бути тематичною: чорна п'ятниця, розпродаж, новий рік тощо.

Пам'ятайте, що більше 93% рекламних оголошень Facebook проглядається на мобільних пристроях, тому не робіть креатив занадто захаращеним.

Настройки изображения в рекламе
Настройки изображения в рекламе

Обіцяна плюшка

Тепер ми по поличках розставили всю інформацію про динамічний ремаркетинг. Рекламні оголошення з ремаркетингу зазвичай можна показувати за принципом «встанови і забудь», не забуваючи стежити за частотою. Вони можуть заощадити вам багато часу і при цьому бути більш ефективними, ніж звичайні креативи.

Обіцяна плюшка: є можливість використовувати динамічний креатив не тільки з метою «Продажі товарів з каталогу», а й з такими цілями, як «Трафік» і «Переходи» на рівні оголошень.

Якщо у вас є продуктовий додаток, то для кампанії з метою «Установки додатка» на рівні групи оголошень ви також можете підключити каталог, де автоматично будуть підтягуватися картки кільцевої галереї.

Возможность использовать динамический креатив для целей: «Трафик» и «Конверсии»