1

Оцінити

Вебінари 928

Сучасний email-маркетинг, бути чи не бути?

Email-маркетинг — один з найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу для бізнесу. Він дозволяє вибудовувати пряму комунікацію між брендом (або бізнесом, компанією) і потенційними або існуючими клієнтами. Результат такої комунікації може виражатися як в збільшенні лояльності клієнтів до компанії, так і в збільшенні нових і повторних продажів, тобто іншими словами — утримання та повернення клієнтів.

Веде вебінар Дмитро Кудренко, CEO в Stripo.email, eSputnik.com.

Програма вебінару:

  • мети, завдання і основні помилки;
  • фішки і тренди;
  • системний підхід в email-маркетингу;
  • з чого почати і куди рухатися далі.

Схожі матеріали

Подпишитесь на рассылку
Компьютерной школы Hillel

Ви отримаєте:

  • Інформацію про корисні галузеві заходи
  • Цікаві статті IT-сфери
  • Новини Комп'ютерної школи Hillel