Штучний інтелект (ШІ, AI), який використовується в якості загального терміна для опису технологій, які можуть імітувати людський інтелект, актуальний в ряді секторів бізнесу. Методи ІІ в маркетингу вчать комп'ютери аналізувати дані, ініціювати події на основі отриманих результатів, допомагають забезпечити персоналізований досвід для своїх клієнтів.
Павло Хазов розскаже про можливості використання штучного інтелекту в рекламних сервісах.
Програма
- Штучний інтелект в маркетингу;
- Навіщо його застосовують;
- Приклади використання та які результати він дає.
Після реєстрації запрошення з посиланням прийде вам на пошту.
Штучний інтелект (ШІ, AI), який використовується в якості загального терміна для опису технологій, які можуть імітувати людський інтелект, актуальний в ряді секторів бізнесу. Методи ІІ в маркетингу вчать комп'ютери аналізувати дані, ініціювати події на основі отриманих результатів, допомагають забезпечити персоналізований досвід для своїх клієнтів.
Павло Хазов розскаже про можливості використання штучного інтелекту в рекламних сервісах.