Design thinking, або дизайн-мислення — це методологія вирішення будь-яких завдань, яка ґрунтується на творчому, а не аналітичному підході. Вона дозволяє зрозуміти користувача, спростувати припущення і переосмислити проблему, щоб знайти неочевидні альтернативні рішення.
Головна мета дизайн-мислення — вийти за межі існуючих стереотипів і звичних способів вирішення завдання і навчитися «думати поза коробкою».
Олексій Середа, провідний бізнес аналітик X5 Retail group, розповість, що таке Desing thinking, коли воно використовується, і детально розгляне його етапи.
Програма
- Що таке Desing thinking
- Коли використовується цей підхід
- Розберемо кожен з п'яти етапів підходу: Емпатія, Фокусування, Генерація ідей, Прототипування, Тестування
- Переваги та недоліки підходу
- Відповіді на питання
Код доступу: 403127