Кількість чинників ранжування і обсяг вимог пошукових систем до сайтів змінюється щороку.
Ще недавно SEO оптимізація зводилася до розміщення на сайті текстів, що містять ключові запити, і закупівлю посилань. Досягти ТОП-10 в Google колись було порівняно нескладно, але зараз, через зростання конкуренції, ті часи безповоротно минули.
Для SEO фахівців нововведення Google кожен раз — виклик і перевірка на професіоналізм, що вимагає ретельного аналізу ситуації і пошуку оптимальних рішень.
Підвищення рейтингу сайту сьогодні — це необхідність враховувати тенденції індустрії і знати, які канали і методи просування втрачають актуальність, а які потрібно використовувати.
Програма:
- Яким SEO було раніше
- Апдейти і зміна алгоритмів Google в 2021
- Що оптимізувати на сайті в першу чергу
- Пункти, над якими варто працювати, щоб «знімати вершки» у видачі