TikTok — це вже давно не просто соцмережа для танців, а серйозна платформа для просування бізнесу.
На майстер-класі ми покажемо, як крок за кроком налаштувати рекламну кампанію: від створення бізнес-акаунта й рекламного кабінету — до вибору цілі, бюджету та аудиторій. Дізнаєшся, як працювати з кастомними сегментами й LAL, як створювати ефективні креативи з візуальними накладками й уникати типових помилок, які зливають бюджет.
Подія буде корисною для маркетологів, SMM-спеціалістів, підприємців і всіх, хто хоче просуватись у TikTok впевнено та з результатом.
Програма
- Створення бізнес центру TikTok
- Створення рекламного кабінету й популярні помилки
- Підключення TikTok акаунту
- Різниця між цілями
- Вибір бюджету
- Налаштування аудиторії
- LAL і спеціальні аудиторії
- Створення креативів і накладок на них
Рекомендуємо публікації по темі
Спікер
Захід відбудеться 23 липня o 18:00 в онлайні
Посилання на трансляцію надходить за 1 годину до початку на вказану пошту при реєстрації.
Захід безкоштовний.
Час вказано у часовому поясі Europe/Kyiv
- Київ — 18:00