Налаштування рекламної кампанії у TikTok

Налаштування рекламної кампанії у TikTok

Online 23 липня (середа), o 18:00

Час вказано у часовому поясі Europe/Kyiv

  • Київ — 18:00

TikTok — це вже давно не просто соцмережа для танців, а серйозна платформа для просування бізнесу.

На майстер-класі ми покажемо, як крок за кроком налаштувати рекламну кампанію: від створення бізнес-акаунта й рекламного кабінету — до вибору цілі, бюджету та аудиторій. Дізнаєшся, як працювати з кастомними сегментами й LAL, як створювати ефективні креативи з візуальними накладками й уникати типових помилок, які зливають бюджет.

Подія буде корисною для маркетологів, SMM-спеціалістів, підприємців і всіх, хто хоче просуватись у TikTok впевнено та з результатом.

Програма

  1. Створення бізнес центру TikTok
  2. Створення рекламного кабінету й популярні помилки
  3. Підключення TikTok акаунту
  4. Різниця між цілями
  5. Вибір бюджету
  6. Налаштування аудиторії
  7. LAL і спеціальні аудиторії
  8. Створення креативів і накладок на них

Рекомендуємо публікації по темі

Спікер

Нікіта Наконечний
Нікіта Наконечний CMO у Altego Agency, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Захід відбудеться 23 липня o 18:00 в онлайні

Посилання на трансляцію надходить за 1 годину до початку на вказану пошту при реєстрації.  
Захід безкоштовний.

Час вказано у часовому поясі Europe/Kyiv

  • Київ — 18:00