Як запустити додаток для спортивних змагань: історія переможців програми Hillel Evo

Як запустити додаток для спортивних змагань: історія переможців програми Hillel Evo

  • 20 грудня, 2019

Вже більше трьох років у Школі працює програма Hillel Evo, завдяки якій наші студенти і випускники можуть реалізувати свої ідеї під керівництвом менторів. Рівно рік тому в четвертому циклі програми здобула перемогу команда проекту Champion.

Команда придумала сервіс MySportZone для зручності реєстрації спортсменів на змагання з бойових мистецтв. Сервіс працює: на ньому вже пройшло 16 змагань і під кінець року планується ще 5.

Шлях додатку від ідеї до першого прототипу

В цілому цей шлях зайняв близько трьох років. Ідею придумав Денис, коли почав брати участь в організації турнірів для своєї федерації. Скаржився нам на безсонні ночі жеребкування перед змаганнями, говорив: «А що, якби для цього була система зручніше Excel-таблиць?» У першому наближенні проект виглядав дорогим в реалізації, а ринок — важкодоступним (спойлер: так воно і виявилося).

Ідея витала в повітрі до весни 2018. Ми з друзями проектували додаток для занять спортом дещо іншої спрямованості, коли Денис повідомив, що подається зі своєю ідеєю на Hillel Evo. Денис успішно запітчіл проект «Чемпіон» — платформу для організації змагань з бойових мистецтв, а наші напрацювання частково перекочували в стартову документацію «Чемпіона».

Неважко здогадатися, що було далі. Hillel зібрав команду, ми залучили кілька досвідчених знайомих на проектування. Так до проекту приєднався Сашко в ролі головного технічного спеціаліста. Описувати процес розробки «Чемпіона» не буду — це тягне на окрему статтю.

Підсумок 3 перемога в Evo, півпрацюючий прототип і перші домовленості з клієнтами.

А що, якби для цього була система зручніше Excel-таблиць?

Цілі після запуску додатка

Від першого прототипу до першої робочої версії пройшло ще 9 місяців з менш чисельною командою. У вересні 2019 ми запустили переосмислений проект MySportZone у відкриту бету. Основні цілі до кінця року: налагодити бізнес-логіку на живих турнірах, залучити кілька національних федерацій і підготувати продукт до онлайн-просування.

Рекомендуємо публікацію по темі

Подолання труднощів після запуску

Важкі рішення доводиться приймати щодня — від найму співробітників до позиціонування на ринку. Ми прагнемо знайти баланс між бажанням зробити ідеально і обмеженими ресурсами — на стику цих двох критеріїв виникають найскладніші питання.

Наприклад, у листопаді ми встали перед вибором: доопрацювати кілер-фичу або упакувати продукт для новорічної PR-кампанії? Як би не хотілося з'їсти слона цілком, доводиться розділяти його на посильні частини.

В результаті нові користувачі говорять: «Як-то система сиро виглядає», а після проведення турніру змінюють фідбек на: «Все дуже зручно, обов'язково попрацюємо ще!»

Зміни в додатку після запуску

Ми запустили MySportZone всього 3 місяці тому, але навіть за такий короткий термін продукт не міг залишитися незмінним.

Якщо коротко:

  • Ми відполірували бізнес-логіку і вичистили складновідловлювальні баги.
  • Допрацювали великий модуль суддівського пульта з глядацьким табло — та сама кілер-фича.
  • Зараз працюємо над поліпшенням UX для нових користувачів.

Подальший розвиток додатка

Коли ми перезапустили розробку після перемоги в Evo, обсяг беклога був приблизно на 2 роки роботи. Зараз завдань в ньому вистачить ще років на 5 в такому ж темпі.

Плануємо з нового року кинути основний ресурс на просування, а далі — it depends. Бачимо два варіанти: рости або на світовий ринок, або на національний. Для кожного шляху існують свої плюси і мінуси, а план розробки кардинально різниться.

Зараз MySportZone рухається в обох напрямках, а куди ми плануємо прийти через рік — однозначної відповіді поки бути не може. Ми прагнемо зробити свій внесок у діджіталізацію спорту. Дуже добре, якщо це виявиться корисним рідній країні.

Рекомендуємо курс по темі