Акаунти для натхнення в SMM. Світові приклади просування в соціальних мережах

Акаунти для натхнення в SMM. Світові приклади просування в соціальних мережах

  • 11 квітня
Олена Рак
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.

Соціальні медіа настільки глибоко проникли в бізнес, що вже майже і не зустрінеш проєкт, у якого немає сторінок в соціальних мережах. Та певно і вас вони є. Бо інакше, нащо ви читали б цю статтю 🙂

Кожен спеціаліст, що поважає себе, або підприємець, рано чи пізно, поставить собі питання: “І що його ще опублікувати в тому Інстаграмі”. Починають дивитись, що роблять конкуренти, інші акаунти, шукати тренди та свіжі ідеї. Проте іноді достатньо слідкувати за кількома великими представниками, які задають глобальні тренди SMM. Де можна подивитись цікаві ідеї та дійсно надихнутись.

Одним із найяскравіших прикладів є Nike. Створюючи цільові рекламні інтеграції, вони успішно вплинули рівень впізнаваності бренду. Не кажучи вже про продажі. В їх акаунті можна подивитись цікаві ідеї відео, креативні концепції фото та презентації продукту.

До речі, кажучи про Nike, можна згадати Tiffany and Co та їх чудернацьку колаборацію. Два, здавалося б, непоєднуваних бренди починають співпрацювати разом над розробкою спільної лінійки. Ця новина облетіла чи не весь інтернет світу. Звичайно, очікування були багатообіцяючі: кросівки інкрустовані дорогоцінним камінням або платинова лопатка для взуття. Але дизайнери брендів виявились скромнішими і більш практичними. Тому світ побачив досить лаконічну, проте все одно стильну та зі смаком, лімітовану лінійку. Це чудовий приклад співпраці двох брендів по обміну аудиторіями та створенню інфоприводу.

Рекомендуємо публікацію по темі

А от Starbucks є безумовно лідером у формуванні довірчих взаємовідносин зі своєю аудиторією. Кращого прикладу, певно, не знайти. І це не просто комунікація в коментарях, а прям залучення аудиторії у створенні контенту. Ніщо так не хочеться зняти у сторіс, як чашку зі Starbucks. А ще, звичайно, рівень залученості персоналу до створення контенту. У Starbucks є навіть окрема рубрика з персоналом, яку легко прослідкувати в акаунті. Це неймовірно впливає на рівень довіри, залучає аудиторію та робить її ближчою до бренду. 

Але бренд косметики за долядом Skin + Me пішов ще далі. І створив рекламу зі своїми клієнтами. Де вони розповідали свої історії. Маркетологи дуже влучно в рекламних роликах підібрали портрети клієнтів так, щоб охопити кожен сегмент. Таким чином, передивляючись рекламні відео, кожен зміг впізнати себе або навіть свою історію. А це ніщо інше, як влучити в потребу клієнта.

Ці кейси успіху є прикладом того, як ефективно використовувати соціальні медіа для досягнення різноманітних бізнес-цілей. Вони стають джерелом натхнення для інших компаній і відображають значення стратегічного підходу до використання соціальних медіа в маркетингових кампаніях.

Рекомендуємо курс по темі