Пітчинг особистого бренду: як подобатися ЗМІ та публікуватися безкоштовно?
Як «продати» свою експертність ЗМІ, створити власний Tone of Voice та розміщувати публікації безкоштовно?
Онлайн-воркшоп від Оксани Аккерман та Hillel IT School – це ваша можливість опанувати ключові складові ефективного пітчингу та навчитися використовувати ці знання на практиці.
На другому інтенсиві навчальної колаборації ALL ABOUT PR ви розширите свої професійні скіли та відкриєте нові можливості.
Для вас ми підготували насичену програму, цінні інсайди та корисну інформацію від експертки з 19-річним досвідом у стратегічних маркетингових комунікаціях B2B, В2С, власниці PR бюро Ackermann — Оксани Аккерман.
Насичена програма, під час якої:
🏷 Створимо власну картку спікера
🏷 Розробимо тональність комунікацій
🏷 Визначимо ЗМІ, з якими можемо співпрацювати
🏷 Напишемо лист для пітчингу
Кому буде корисно:
PR-фахівцям та усім тим, хто займається роботою з особистими брендами
А ще на вас чекають корисні бонуси, які допоможуть зануритись у світ PRу та роботи з особистими брендами наповну
▫️ Чекліст «Як писати для бізнес ЗМІ»
▫️ Перелік мейлів редакторів розділу «Блоги» топових видань
▫️ Перелік ресурсів для безкоштовних публікацій
Забирайте нові знання та відкривайте для себе можливості PR!
Реєструйтеся просто зараз!
Спікер
Схожі матеріали
- Де навчатись? На що звертати увагу, коли вибір курсів дуже великий
- 5589
- 130
Де навчатись? На що звертати увагу, коли вибір курсів дуже великий
дивитись 8 хв-
Вадим Друмов CEO у Hillel IT School
- Чи можете ви розв'язати «Головоломку Енштейна»? | TED Ed
- 630
- 26
Чи можете ви розв'язати «Головоломку Енштейна»? | TED Ed
- Почніть програмувати з C++. Розвіюємо міф про складність мови
- 38
- 3
Почніть програмувати з C++. Розвіюємо міф про складність мови
дивитись 180 хв-
Наталія Ковальова С++ developer у Phonexa