Іван Бурбан, СМО в Stripo, розповідає, що таке продуктовий маркетинг і чим він відрізняється від офлайн-маркетингу, які етапи життя стартапа, що таке віральность і навіщо вона стартапу.
Майстер-клас буде корисний тим, хто хоче створити свій IT продукт, тим, хто хоче працювати маркетологом в IT компанії або тим, у кого вже є IT продукт.Product marketing. Part 1: Як запустити бізнес на глобальний ринок?
- 25 грудня, 2020
- дивитись 84 хв
Схожі матеріали
- Акаунти для натхнення в SMM. Світові приклади просування в соціальних мережах
- 88
- 1
Акаунти для натхнення в SMM. Світові приклади просування в соціальних мережах
-
Олена Рак Head of Digital Marketing у Muraha
- Поради, як зробити e-mail розсилку найефективнішою
- 133
Поради, як зробити e-mail розсилку найефективнішою
читати 10 хв - Таргет фейсбука завтра помре. І це не клікбейт.
- 112
- 2
Таргет фейсбука завтра помре. І це не клікбейт.
читати 10 хв-
Данііл Вєм Кризис-маркетолог. Засновник у SMM Cluster