Весело, корисно, натхненно. Саме так можна охарактеризувати зустріч «Всесвітня лінзоманія від Looksery. Рік роботи одеситів у США». Юрій Монастиршін, Team Lead у Снапчат, поспілкувався з гостями і розповів про роботу у компанії, чиїм продуктом щодня користуються сотні мільйонів людей по всьому світу.
Гості зустрічі одними з перших у Одесі і навіть у Україні змогли познайомитися з новим продуктом компанії Снапчат — окулярами Spectacles. Вони виглядають як звичайні сонячні окуляри, але несуть у собі іншу функцію. Spectacles оснащені вбудованою відеокамерою, яка дозволяє знімати короткі відео у «круглому» форматі. Відзняте зливається на смартфон по Bluetooth і Wi-Fi і потрапляє відразу у додаток Снапчат. За допомогою такого стильного гаджета можна зберігати всі важливі моменти і ділитися ними з друзями.
Лінзоманія охоплює все більше людей і розширює горизонти. Багато зірок активно ведуть свої акаунти у снапчате і викладають фото з накладенням ефектів від Looksery. У США буквально повсюдно можна спостерігати підлітків, які роблять селфі у образах чарівних тварин і мультиплікаційних героїв. Юрій Монастиршін зізнається: «Коли розумієш, що ти робиш те, чим користуються мільйони людей, це підстьобує».
Питань у аудиторії накопичилося багато. Говорили і про організацію робочого процесу у компанії, і про особливості іноземного менталітету, і про тренди індустрії. І, звичайно, у кінці зустрічі Юрій зробив вже стало традиційним Селфі з гостями.