Інтернет-маркетинг: інструменти та стратегії

Інтернет-маркетинг: інструменти та стратегії

  • 7 грудня, 2020
  • читати 4 хв
Лілія Мельниченко
Лілія Мельниченко Керівниця у MECO - Digital Agency

Інтернет-маркетинг став невід'ємною частиною кожного бізнесу. Компанії та бренди активно переходять в онлайн, де існує відмінна можливість залучити сотні нових клієнтів.

Давайте розберемося, що ж означає це поняття? Інтернет-маркетинг — це комплекс дій, що складається з таких важливих заходів як:

  • Залучення цільової аудиторії
  • Створення сприятливих умов для здійснення користувачем певних дій (наприклад, реєстрація на сайті або покупка товару / послуги)

Результатом є перетворення потенційних покупців в реальних клієнтів.

Чи є інтернет-маркетинг чимось кардинально новим? Скоріше ні, ніж так. Адже в його основі лежить все той же звичний для маркетологів, старий, класичний маркетинг, з тими ж правилами, але вже іншими інструментами. Ринок з оффлайн перейшов в онлайн.

Рекомендуємо курс по темі

Інтернет-маркетинг

Основні інструменти інтернет-маркетингу

Для залучення цільового трафіку може використовуватися один або кілька інструментів. Щоб дізнатися, який / які з них будуть максимально ефективними, потрібно вивчити цільову аудиторію.

Найпопулярнішими інструментами інтернет-маркетингу є:

  1. Лендинг — сайт, який складається з однієї сторінки, де розміщена основна інформація про товар / послугу. Головна функція лендингу - змотивувати відвідувача зробити потрібну дію
  2. SMM — акаунти в соцмережах - відмінна платформа для того, щоб ділитися інформацією про продукт / послугу, а також спілкуватися з вашою цільовою аудиторією
  3. Контент-маркетинг — створення цікавого і корисного матеріалу для вирішення проблем цільової аудиторії. Цей інструмент дозволяє отримати найякісніший трафік і підвищити довіру до бренду або компанії
  4. Контекстна та таргетована реклама, яка допомагає залучити ліди на ваш сайт або сторінку в соцмережах
  5. SEO-оптимізація — оптимізація сайту, за допомогою якої можна вивести його в перші позиції видачі пошукових систем і зробити пошук сайту простішим для користувачів

Етапи стратегії інтернет-маркетингу

Стратегія інтернет-маркетингу повинна включати в себе дії, які призводять до збільшення прибутку.

В першу чергу, це — пошук і аналіз цільової аудиторії.

Інтернет-маркетинг працює, коли задіяні всі канали залучення цільового трафіку. Ті з них, в яких потенційно може бути присутньою цільова аудиторія, потрібно вивчати, і працювати з ними.

Далі на етапі оптимізації дивимося, який канал виявився ефективнішим, вважаємо вартість залученого клієнта, і розуміємо, в якій канал варто вкладати гроші і підтримувати.

А на етапі масштабування думаємо, як ще й де можна залучити нових клієнтів. Тим самим інтернет-маркетинг стає не тільки керованим, а й основним інструментом для зростання продажів.

У нашому агентстві ми завжди фокусуємося на результат, в пріоритеті проекти на комплексне ведення, щоб розуміти, які канали трафіку працюють ефективно, які ні, і як їх поліпшити. Це дає можливість побудувати правильну стратегію, і зберегти бюджет від непотрібних розтрат.

Також важливо пам'ятати, що будь-який з інструментів інтернет-маркетингу буде ефективним, якщо не існують проблеми з самим продуктом / послугою. Якщо він не дотягує до тієї якості, яку ви обіцяєте, якщо є затримки з прийомом і обробкою замовлень, своєчасною доставкою, поганий сервіс і т.п., швидкі результати чекати не варто.

Інтернет-маркетинг — це комплексний процес, в якому кожна частина компанії відіграє важливу роль.

А ще він дуже динамічний, тому важливо стежити за основними трендами, щоб розуміти, які з інструментів втратили свою актуальність, а які набирають нових обертів.