1
5.0

Оцінити

Статті читати 4 хв. 5.0 2 голоси 799

Чек-лист для вдалого онбордінга клієнта

Що таке онбордінг?

Onboarding нового клієнта необхідний, так як при добре налагодженій комунікації з замовником з самого початку протягом роботи над проектом ви заощадите час і гроші вашої компанії і клієнта.

Onboarding — це процес знайомства користувача з компанією і продуктом, завдяки якому потенційний клієнт розуміє і усвідомлює важливість продукту.

Він передбачає різні взаємодії з брендом, метою яких є поліпшення відносин з користувачем, залученість і утримання клієнта для додаткових продажів.

У цій статті Анна Клімушка (PМ з 7-річним досвідом керівництва продуктами і проектами в сфері розробки. За її плечима проекти для Crowdbotics, Glorium Technologies, WiserBrand і Opinion Corp) склала поради для тих, хто працює з клієнтами в сфері розробки і не знає, як утримати і залучити потенційного кастомера.

Як почати онбордінг

Початок роботи з новим кастомером передбачає не тільки кастомізацію скрам і готовий набір фичей для розробки, а й певні дії, про які слід не забути, стартуючи проект. Буває так, що під час активної фази роботи нас гальмує щось, що було втрачене зі списку нижче :)

Я вирішила створити онбордінг чек-лист, який допоможе легко і безболісно почати співпрацю з кожним новим кастомером і його продуктом.

✅Запросив (а) у клієнта список його конкурентів і / або натхненників, щоб спиратися на цю інформацію при суперечливих моментах в розробці

✅ З'ясував (а) склад команди з боку клієнта, щоб знати, до кого звертатися, якщо він недоступний

✅ Дізнався (я), в якому часовому поясі знаходиться клієнт, щоб випадково не призначити демо-дзвінки на час його п'ятничної вечері

✅ Налаштував (а) в календарі відображення таймзони клієнта, щоб кожен раз судорожно не шукати, скільки буде 8 am PST to Kiev time

✅ Визначив (а) спільно з клієнтом основні завдання продукту на ринку, щоб точніше розуміти його очікування

✅ Встановив (а) спільно з клієнтом дедлайн випуску в світ MVP 1, щоб йти до цього дня, як у дороговказної зірки

✅ Уточнив (а), якими засобами комунікації клієнтові зручніше підтримувати зв'язок з вашою командою, щоб полегшити його життя

✅ Додав (а) клієнта у необхідні чати, мейл-групи, щоб він не пропустив нічого важливого

✅ Визначив (а), на які платформи і пристрої клієнт найбільше орієнтується в першій прод-версії додатка/сайту, щоб приділити їм більше уваги при тестуванні

✅ Попросив (а) у клієнта основні кольори, шрифти, лого (якщо є), які будуть використовуватися, щоб не займатися самодіяльністю

✅ Вибрав (а) і погодив (а) найближчі дати необхідних мітингів, щоб всі могли спланувати свій час

✅ Створив (а) в календарі повторювані події для мітингів і запросив (а) туди команду і клієнта, щоб дотримуватися регулярних зустрічей

✅ Відзначив (а) в календарі державні свята, коли недоступний клієнт і команда, щоб не було сюрпризів за день до

✅ Описав (а) клієнтові детальні інструкції користування спец. софтом / адмінкой / платформою для перегляду тестової версії або будь-яким іншим інструментом, у який йому потрібно буде поглядати (якщо потрібно) — щоб він не зійшов з розуму в процесі

✅ Подякував (ла) клієнту "Thank you so much for the provided information", щоб він знав, що він важливий для вас :)

Всі пункти можна змінювати, доповнювати своїми і використовувати у будь-якому порядку — головне, щоб згодилося, заощадило час, дозволило показати команду з кращого боку і не забути ті чи інші моменти у роботі з новим проектом.

Всім організованості і легких клієнтських онбордінгів!

Схожі матеріали

Подпишитесь на рассылку
Компьютерной школы Hillel

Ви отримаєте:

  • Інформацію про корисні галузеві заходи
  • Цікаві статті IT-сфери
  • Новини Комп'ютерної школи Hillel