5 інструментів для залучення користувачів на сторінках Facebook

5 інструментів для залучення користувачів на сторінках Facebook

  • 19 жовтня, 2020
  • читати 3 хв
Катерина Машкара
Катерина Машкара Практикуючий SMM-фахівець. Викладач. НЛП-практик.

Чому залученість — це важливо?

Коли ваша бізнес-ідея вже оформлена на Сторінці Facebook, саме час для застосування інструментів залучення аудиторії.

Давайте по порядку.

Чому залученість — це важливо?

Залученість або Engagement Rate (ще називають коефіцієнт залученості) — показник демонструє, який відсоток аудиторії аккаунта реагує на ваші публікації. Чим більше число людей проявляють свої реакції, тим більший радіус дії отримує матеріал в соціальній мережі.

Формула ER може розраховуватися як для однієї публікації, так і для групи посад за період.

Але мені більше подобається працювати з формулою ERR (Engagement Rate Reach) — вона вважається не стосовно передплатників, а від охоплення поста або групи публікацій.

Впевнена, ви знаєте, що пости на сторінці бачить тільки найактивніша частина підписників, зважаючи на особливості роботи алгоритмічної стрічки. Тому вважаю більш важливим знати який % людей, які бачать контент сторінки.

Чим вище показник залученості, тим більший радіус дії отримують матеріали сторінки.

Розглянемо інструменти, які всередині мережі Facebook дозволяють вибудовувати ефективну двосторонню комунікацію і отримувати бажану активність з боку користувачів.
Інструменти Facebook

Інструменти Facebook

Заходи

Заходи дозволяють людям безпосередньо спілкуватися з вами. Це відмінний спосіб просувати навчальні події, анонсувати відкриття нових локацій, демонструвати товари і послуги, тощо. Тут ви зможете продавати квитки, збирати відповіді на запрошення, відзначати заходи в календарях користувачів і спілкуватися з усіма учасниками в одному місці.

Історії

Плейсмент історій дозволяє ділитися всіма моментами дня за допомогою повноекранних фото і відео. Візуальний контент в такому форматі виглядає ефектно і привабливо. На відміну від публікацій, історії доступні тільки протягом 24 годин. Але далі їх можна розмістити в хайлайти, попередньо систематизувавши.

Магазин

Інструмент Магазин від Facebook дозволяє демонструвати товари або послуги, навіть якщо вони продаються офлайн. Ви отримуєте можливість показувати і продавати товари прямо на сторінці. Таким чином люди можуть купувати їх з мобільного або комп'ютера.

Групи

Цей інструмент дозволяє створювати комфортний захищений простір для спілкування за інтересами. Навчатися, обговорювати товари або послуги, рухатися до спільної мети. Групу можна створити з особистого облікового запису або як частину Facebook Page. Управління ресурсом дуже просте і зрозуміле.

Додаткова перевага — можна управляти групою самостійно або доручити це іншим, створюючи різні ролі з різним ступенем допуску.

Facebook Live

Facebook Live дозволяє спілкуватися з людьми за допомогою відеотрансляцій. Але пам'ятайте, випадковий контент рідко буває цікавим і змістовним, тому обов'язково готуйтеся до спілкування з аудиторією в такому форматі. Продумуйте, з якою метою виходите в ефір, який результат хочете отримати, який відгук у користувачів потрібно викликати, що і як будете говорити. Спілкування в режимі реального часу допомагає формувати стійкі емоційні зв'язки з широким колом людей одночасно.

Рекомендуємо курс по темі

Використовуйте описані вище інструменти окремо або комбінуйте на свій розсуд. Кожен з них дає ряд можливостей. Проібуйте різні сценарії і послідовності, щоб зрозуміти, що краще підходить саме для вашої сторінки.