Практикум «Discovery-фаза в бізнес-аналізі»

Практикум «Discovery-фаза в бізнес-аналізі»

Захід пройшов 1.11.2020 у Києві.

Бізнес-аналітики відзначають особливу важливість discovery-фази — це початкова стадія проекту, коли формулюється бачення майбутнього продукту, потреби користувачів і замовників.

Програма

1. 1 листопада Виявлення вимог

- Вступна частина
- Основні техніки виявлення вимог
- Демонстрація інтерв'ю
- Формування груп і розподіл завдань на курс
- Аналіз ринку та конкурентів

2. 8 листопада Story Mapping, MVP & User Stories

- Story mapping & MVP concepts
- Визначення story map і MVP продукту
- User Stories

3. 15 листопада User Journey & Прототипування

- User Journey
-Визначення User Journey за допомогою наданого шаблону
- Прототипування
- Створення прототипів по раніше визначеній User Journey

4. 22 листопада Валідація вимог

- UX-тестування і UAT
- Тестування прототипів в групах і збір зворотного зв'язку

5. 29 листопада Презентація фінальних проектів

- Презентація концепцій продуктів і прототипів групі шанованих експертів, збір зворотного зв'язку
- Обговорення результатів

Вартість участі у практикумі: 5000 грн.

Необхідна попередня реєстрація.

Практикум буде проходити по неділях з 1 по 29 листопада з 16:00 до 20:00 в Комп'ютерній школі Hillel за адресою: м Київ, вул. Мечникова, 14/1, 2-й поверх, офіс 222а.

Бізнес-аналітики відзначають особливу важливість discovery-фази — це початкова стадія проекту, коли формулюється бачення майбутнього продукту, потреби користувачів і замовників.

Спікери

Єгор Патока
Єгор Патока Business Analysis Team Leader у EPAM
Олександр Шолда
Олександр Шолда Product Lead у NDA, Betting company, Викладач Комп'ютерної школи Hillel.